Pasaż Grunwaldzki we Wrocławiu nieustannie rozwija swoją ofertę. Do grona jego najemców dołączyła marka Fruitisimo. Lokal znajduje się w strefie Pod Gorylem na poziomie 0.
EPP jest wystawcą targów #scf2025fall, które odbędą się we wrześniu tego roku, na terenie EXPO XXI w Warszawie.
Fruitisimo to najbardziej owocowy bar, który tętni zdrowiem i energią. Marka jest obecna w ponad 100 lokalizacjach w Polsce, Czechach, na Słowacji, Węgrzech, w Austrii i Niemczech – a sieć wciąż dynamicznie się rozwija. Oferuje świeże soki, zdrowe smoothie, aromatyczną kawę, orzeźwiające lody oraz pyszne desery.
Z okazji otwarcia na klientów czekają atrakcje: do końca tygodnia trwa extra promocja na napój Banana Gorilla oraz loteria, w której za każdy paragon można wygrać m.in.: napój, kawę, kartę podarunkową na 50 zł do Fruitisimo i inne nagrody.
Lokal Fruitisimo znajduje się w strefie Pod Gorylem na poziomie 0.
W sercu Wrocławia
Pasaż Grunwaldzki jedno z największych centrów handlowo-rozrywkowych na Dolnym Śląsku. Jest to ulubione miejsce zakupów i spotkań mieszkańców oraz wizytówka wrocławskiego Placu Grunwaldzkiego.
Kompleksową ofertę centrum tworzy około 180 punktów handlowych, m.in. HalfPrice, H&M, House, MOHITO, New Yorker, Reserved, Sinsay, CCC, Deichmann, eobuwie.pl, 4F, Martes Sport, home&you, Empik, RTV Euro AGD, MediaMarkt, Douglas, Sephora, Rossmann, a także usługowych oraz restauracyjnych – np. Popeyes, KFC, Express Oriental, Burger King, Pasibus, McDonald’s, Pizza Hut czy kawiarnia Costa Coffee.
W centrum znajduje się Multikino z jedenastoma salami, klub sportowy Fitness Academy oraz FOODSTACJA, pierwszy we Wrocławiu nowoczesny food hall inspirowany kultowymi miejscami miasta z licznymi restauracjami i kawiarniami.Do dyspozycji klientów jest 1400 miejsc na zadaszonym wielopoziomowym parkingu, postój taksówek oraz samoobsługowa stacja wypożyczania rowerów miejskich. Szeroki wybór znanych marek oraz bogaty kalendarz imprez i atrakcji sprawiają, że Pasaż Grunwaldzki jest idealną destynacją na udane zakupy oraz spędzenie wolnego czasu.
Pod zarządem EPP
EPP jest największym zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu (GLA). Portfel, którym zarządza, obejmuje 34 projekty (28 obiektów handlowych i 6 kompleksów biurowych) o łącznej wartości około 2,9 miliardów euro i powierzchni najmu wynoszącej 1,2 miliona metrów kwadratowych. Nieruchomości są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.
EPP dąży do dostarczenia najemcom atrakcyjnej i innowacyjnie zarządzanej powierzchni, wspierając w ten sposób rozwój ich biznesu. Firma należy do Redefine Properties, drugiego największego funduszu inwestującego w nieruchomości (REIT) notowanego na giełdzie w Johannesburgu (JSE).