LPP inwestuje w modernizację salonów Sinsay

LPP rozwija sieć sklepów Sinsay, nie tylko otwierając nowe placówki, ale tez modernizując istniejące. Od 22 maja klienci będą mogli odwiedzić odnowiony salon Sinsay w Sosnowcu. Salon zyskał nowoczesną aranżację, został rozszerzony o nowe działy oraz znacząco powiększona została przestrzeń sprzedażowa – z dotychczasowych 381 mkw. do 889 mkw.

Sklep mieści się on w Centrum Handlowego Plejada w Sosnowcu. Przed renowacją salon oferował wyłącznie kolekcje odzieży damskiej. Działalność sklepu została rozszerzona o sprzedaż odzieży męskiej i dziecięcej, a także akcesoriów, obuwia oraz produktów z kategorii HOME (obejmującej wyposażenie wnętrz), jak również HEALTH & BEAUTY (kosmetyki i artykuły pielęgnacyjne marki Sinsay).

Nowy salon, o dwukrotnie większej powierzchni, został zaprojektowany zgodnie z nowoczesnym konceptem marki – w jasnej, stonowanej kolorystyce oraz z wyraźnie wydzielonymi strefami, które zapewniają klientom komfort zakupów.

Sinsay jest najmłodszym i jednocześnie jednym z najdynamiczniej rozwijających się brandów gdańskiej grupy LPP. Oferta marki obejmuje szeroki wybór ubrań i dodatków dla kobiet, mężczyzn i dzieci. W asortymencie dostępne są także praktyczne kolekcje dla mam, elementy wystroju wnętrz, linia kosmetyków do makijażu i pielęgnacji, a także akcesoria dla zwierząt.

LPP stawia na rozwój marki Sinsay

W nowej strategii biznesowej LPP stawia na mocne przyspieszenie rozwoju Sinsay. Marka stanie się motorem napędowym Grupy i do 2027 r. ma odpowiadać za 75 proc. jej przychodów. Dzięki rozbudowie sieci stacjonarnej do ok. 7500 sklepów oraz zwiększeniu sprzedaży e-commerce do 10 mld zł LPP zamierza przeskalować swój biznes i w ciągu trzech lat podwoić przychody do 40 mld zł.

Strategia LPP opiera się na wykorzystaniu przewagi konkurencyjnej marki Sinsay, z najsilniejszą na rynku platformą omnichannelową, która integruje rozbudowaną sieć sprzedaży i rosnący na znaczeniu kanał online, w tym najpopularniejszą w branży aplikację mobilną i program lojalnościowy.

W nowej strategii LPP skupia się na mniejszych miejscowościach i odpowiada na obecne oczekiwania klientów, tworząc unikalną kategorię rynkową – Design&Value.

Sinsay jako jedyna marka na rynku łączy w sobie najważniejsze cechy nowoczesnego handlu: bliskość dobrze zaprojektowanych sklepów, silną obecność online, szeroką ofertę markowych produktów oraz przystępną cenę.

Skalowalność Sinsay i niskie nasycenie rynku otwiera przed spółką potencjał dotarcia do 300 mln klientów na 27 rynkach docelowych.

Do końca 2027 r. sieć stacjonarna Sinsay zwiększy się do ok. 6000 salonów. Już teraz LPP zabezpieczyło ponad 1100 nowych lokalizacji, co świadczy o dobrym przygotowaniu spółki do szybkiej ekspansji.

LPP opiera ambitne plany biznesowe m.in. na wynikach 2024 r, który zakończył się bilansem ponad 20 mld zł przychodu (+20 proc. wzrost w r/r w walutach stałych). Inwestycje Grupy w tym okresie przekroczyły 1,8 mld zł, z czego najwięcej pochłonęła rozbudowa sieci sprzedaży (+660 nowych sklepów).

LPP ma 5 marek w portfolio

LPP jest polską firmą rodzinną, jedną z najdynamiczniej rozwijających się w branży odzieżowej w regionie Europy Środkowej. Od 30 lat z sukcesem projektuje i sprzedaje swoje kolekcje i akcesoria w Polsce i za granicą. LPP zarządza 5 markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, których oferta dostępna jest dziś w sprzedaży stacjonarnej i online na 42 rynkach na świecie.

Spółka posiada sieć ponad 2800 salonów o łącznej powierzchni przekraczającej 2,4 mln m2 i każdego roku dystrybuuje produkty na 3 kontynenty. LPP pełni też ważną rolę, tworząc miejsca pracy dla ponad 54 tys. osób w biurach i strukturach sprzedaży w Polsce, krajach Europy, Azji i Afryki. Spółka jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w ramach indeksu WIG20 oraz należy do prestiżowego indeksu MSCI Poland.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz