EPP: M1 w Krakowie wzmacnia ofertę sportową

M1 Kraków zarządzane przez EPP nieustannie dba o atrakcyjność oferty. Na mapie centrum handlowego przybył nowy punkt. 30 maja swój salon otworzyła marka Sports Direct. Klienci znajdą go w sąsiedztwie sklepu Sizeer.

EPP jest wystawcą targów #scf2025fall, które odbędą się we wrześniu tego roku, na terenie EXPO XXI w Warszawie.

W nowo otwartym sklepie Sports Direct klienci znajdą ponad 70 marek sportowych i lifestylowych w jednym miejscu,

Sports Direct to największa i najchętniej wybierana sieć sklepów ze sprzętem i odzieżą sportową w Wielkiej Brytanii ze względu na jakość asortymentu i atrakcyjne ceny. Marka posiada obecnie ponad 700 sklepów w Wielkiej Brytanii i Europie, obecnie w Polsce działa 24 sklepów. Sieć oferuje klientom niezwykle szeroki wybór obuwia i odzieży sportowej dla całej rodziny od ponad 50 marek, m.in. Nike, Adidas, Under Armour, Asics, Puma, Karrimor, Lonsdale, Everlast, Slazenger i wiele innych.

W salonie znajduje się także sekcja USC, w której znaleźć można takie marki jak Lacoste, HUGO, Tommy Jeans czy Calvin Klein. USC to propozycja zarówno dla osób śledzących trendy w modzie, jak i dla osób, dla których moda miejska jest sposobem na wyrażenie siebie.

Zmiany na mapie handlowej M1 Kraków

Ofertę m1 w Krakowie wzbogacił ponownie otwarty sklep marki 4F. Klienci znajdą go w sąsiedztwie salonu Molton i Reserved..4F to marka z ponad 20-letnim doświadczeniem, która narodziła się z pasji do sportu. Tworzy odzież zarówno dla profesjonalnych zawodników, jak i pełnych zaangażowania amatorów, bo w naszym teamie jest miejsce dla wszystkich.

Znakiem rozpoznawczym produktów jest połączenie jakości, technologii i modnego wzornictwa. 4F od lat współpracuje z Polskim Komitetem Olimpijskim, Polskim Związkiem Narciarskim oraz Polskim Związkiem Biathlonowym.

Oferta gastronomiczna M1 Kraków wzbogaciła się o lokal sieci McDonald’s, który powrócił po modernizacji w zupełnie nowej odsłonie. Do grona najemców dołączyła marka Maxi Zoo, która otworzyła swój sklep.

Sieć McDonald’s powróciła do M1 Kraków po modernizacji w zupełnie nowej odsłonie. Lokal ma nowoczesny design i wygodniejszą przestrzeń.

Oferta McDonald’s w Polsce obejmuje szeroką gamę kanapek, napojów i deserów, a także dodatki, takie jak frytki i sałatki. Ich zróżnicowanie pozwala na skomponowanie odpowiednio zbilansowanego posiłku przez osoby mające różne potrzeby i upodobania.

Dużym ułatwieniem jest umieszczanie na opakowaniach produktów czytelnie przedstawionej informacji o wskaźnikach dziennego zapotrzebowania oraz specjalny serwis internetowy pozwalający m.in. na obliczenie indywidualnego zapotrzebowania na podstawowe składniki odżywcze i zestawienie go z produktami McDonald’s.

Nowym adresem na mapie centrum handlowego M1 Kraków jest sklep Maxi Zoo. To 147. sklep sieci w Polsce. Klienci znajdą sklep Maxi Zoo w sąsiedztwie lokali H&M oraz Carry.

Maxi Zoo to renomowana sieć sklepów z artykułami dla zwierząt. Jej motto brzmi „wszystko dla Twojego pupila”, dlatego oferuje szeroki asortyment produktów i usług. Nie prowadzi sprzedaży żywych zwierząt, ponieważ ograniczona powierzchnia sklepów nie zapewnia im wystarczającego komfortu. Zachęca za to do zakupów w towarzystwie czworonożnych przyjaciół.

W sklepach stacjonarnych Maxi Zoo klienci znajdą ponad 8000 różnorodnych artykułów, a wykwalifikowani pracownicy zawsze doradzą i pomogą wybrać produkt dopasowany do potrzeb zwierzaka. W każdym sklepie sieci dostępny jest również darmowy bar składający się z miski z wodą oraz karmą, a także waga, dzięki której klienci mogą zważyć swojego pupila.

Pod zarządem EPP

EPP jest największym zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu (GLA). Portfel, którym zarządza, obejmuje 34 projekty (28 obiektów handlowych i 6 kompleksów biurowych) o łącznej wartości około 2,9 miliardów euro i powierzchni najmu wynoszącej 1,2 miliona metrów kwadratowych. Nieruchomości są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.

EPP dąży do dostarczenia najemcom atrakcyjnej i innowacyjnie zarządzanej powierzchni, wspierając w ten sposób rozwój ich biznesu. Firma należy do Redefine Properties, drugiego największego funduszu inwestującego w nieruchomości (REIT) notowanego na giełdzie w Johannesburgu (JSE).

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz