Zakończyła się komercjalizacja parku handlowego w Nysie – wszystkie dostępne lokale mają podpisane umowy najmu. Ostatnim najemcą, który uzupełnił skład jest Xtreme Fitness, oferując ponad 600 m² nowoczesnej przestrzeni treningowej.
Klub zapewni szeroki wachlarz usług sportowych – od stref cardio i siłowych, po przestrzenie do zajęć grupowych – uzupełniając ofertę parku i oferując mieszkańcom dostęp do profesjonalnej infrastruktury treningowej w ramach jednego, wygodnego obiektu handlowo-usługowego.
Rośnie zainteresowanie aktywnością fizyczną Polaków
Zainteresowanie aktywnością fizyczną w Polsce rośnie z roku na rok. Obecnie 8–9% populacji regularnie korzysta z klubów fitness – to niemal tyle co średnia europejska (10%), a w krajach rozwiniętych wskaźnik ten sięga 15–20%.
„Duże miasta są już w znacznym stopniu nasycone, ale wciąż dostrzegamy w nich potencjał. Jako marka typu ‘convenience’ chcemy być blisko naszych użytkowników i ich codziennego rytmu życia. Naszym głównym celem pozostają jednak mniejsze miejscowości, gdzie zapotrzebowanie na nowoczesny fitness jest ogromne. W Polsce ponad 1800 gmin wciąż nie ma żadnego sieciowego klubu fitness. My skutecznie to zmieniamy” – mówi Łukasz Dojka, Founder & Chairman of the Board Xtreme Brands.
Według raportu EuropeActive i Deloitte, 80% osób wybiera klub fitness w promieniu 15 minut od miejsca zamieszkania lub pracy. Model Xtreme idealnie wpisuje się w te potrzeby – oferując wygodne, lokalne i rentowne lokalizacje.
„Naszą siłą jest umiejętność budowania silnych i rentownych biznesów w starannie dobranych lokalizacjach, przy jednoczesnym partnerskim podejściu do franczyzobiorców. Odpowiadamy na potrzeby różnych grup docelowych – rozwijając sieć nowoczesnych klubów treningowych i tworząc innowacyjne przestrzenie dla dzieci, łączące aktywność fizyczną, edukację i zabawę” – podkreśla Łukasz Dojka.
Xtreme Brands to platforma franczyzowa skupiona na obszarze fitness i wellbeingu. W jej portfolio znajduje się ponad 100 klubów Xtreme Fitness Gyms, głównie w miastach poniżej 100 tys. mieszkańców oraz cztery przestrzenie Xtreme KiDS – wspierające rozwój dzieci poprzez aktywność fizyczną i zabawę. Do 2027 roku sieć ma objąć 380 klubów fitness i około 50 sal zabaw dla dzieci, a do 2029 roku – nawet 450 lokalizacji Xtreme Fitness Gyms i 120 Xtreme KiDS.
Park handlowy na ponad 10000 mkw
Park handlowy w Nysie zapewni ponad 10 000 mkw powierzchni użytkowej oraz ponad 400 miejsc parkingowych. Swoją ofertę zaprezentują tam m.in. Lidl (artykuły spożywcze), DM (drogeria), Half Price (odzież i dodatki), Martes Sport (artykuły sportowe), Sinsay (odzież), Woolworth (asortyment wielobranżowy), Maxi Zoo (produkty dla zwierząt), Xtreme Fitness (fitness i rekreacja) oraz Action (artykuły codziennego użytku i dla domu).
Obiekt realizowany jest zgodnie z wymaganiami certyfikacji BREEAM, z uwzględnieniem efektywności użytkowania obiektu, komfortu najemców oraz dbałości o środowisko.
Inwestorem oraz generalnym wykonawcą parku handlowego w Nysie jest P.A. NOVA