Zarządzane przez EPP rodzinne centrum handlowe M1 Kraków wzmacnia ofertę gastronomiczną, usługową i sportową. Do grona nowych najemców dołączył debiutujący w stolicy Małopolski Sports Direct, a także restauracja orientalna Asia Mama i sklep dla zwierząt Maxi Zoo. W ostatnich miesiącach dla klientów otworzyła się także Cukiernia Sowa.
Na dalszą współpracę z krakowskim obiektem i modernizację swoich lokali zdecydowały się: MediaMarkt, McDonald’s, HalfPrice czy 4F, który zaprezentował powiększony salon w nowym koncepcie BLACK. Wszystkie podpisane kontrakty obejmują ponad 6 000 mkw. powierzchni.
– M1 Kraków zmienia się razem z potrzebami klientów. Dzięki przemyślanej strategii i skutecznym działaniom leasingowym stale wzmacniamy nie tylko ofertę handlową, ale również gastronomiczną i usługową. Pojawiają się u nas nowe, cenione przez odwiedzających brandy, jak Sports Direct, który właśnie w M1 otworzył swój pierwszy salon w mieście. Takie premiery oraz kolejne przedłużenia umów najmu pokazują, że M1 to marka z ugruntowaną pozycją na rynku i realną siłą przyciągania – mówi Sylwia Mirkiewicz, Leasing Manager w EPP.
Sports Direct to wiodący sprzedawca detaliczny obuwia sportowego i fitness, odzieży i sprzętu sportowego globalnych partnerów i marek takich jak Nike, adidas i PUMA. Sports Direct oferuje niezrównaną jakość i wybór, niezależnie od tego, czy chodzi o piłkę nożną, bieganie, trening, boks, piesze wędrówki, taniec, jazdę na rowerze czy pływanie.
Nowo powstały koncept Asia Mama przenosi do M1 Kraków klimat azjatyckich ulic, wprowadzając autentyczny street food. Restauracja oferuje sprawdzony model bufetowy, który pozwala gościom komponować własne posiłki z bogactwa dań przygotowywanych na żywo przez doświadczonych tajskich kucharzy. W ramach oferty na wagę dostępne są zarówno tradycyjne potrawy z woka, jak i świeżo przygotowywane sushi. Dla miłośników klasycznych smaków restauracja serwuje również kultowe dania na zamówienie, w tym aromatyczny pad thai i tradycyjne zupy pho, co czyni Asia Mama jedyną tego typu lokalizacją w centrum.
Propozycję gastronomiczną obiektu wzmocniła także Cukiernia Sowa, która łączy sztukę cukierniczą z nowoczesnym podejściem do gastronomii. Odwiedzający M1 Kraków mogą miło spędzić czas i odpocząć w specjalnie przygotowanej przestrzeni kawiarnianej. Czeka na nich szeroka oferta słodkich wypieków, lunche, lody własnej produkcji, ręcznie robione praliny i aromatyczna kawa. Z myślą o rodzinach z dziećmi, w lokalu zaaranżowano kącik dla najmłodszych.
Do grona najemców dołączył również sklep Maxi Zoo, oferujący ponad 8 000 produktów dla zwierząt, w tym karmy suche, mokre i dietetyczne, a także przysmaki od wielu znanych marek, w tym tych dostępnych tylko w sklepach Maxi Zoo. Klienci znajdą tam też szeroki wybór akcesoriów przeznaczonych dla psów, kotów, gryzoni, małych zwierząt i ptaków, a także dla fanów akwarystyki i terrarystyki. W sklepie Maxi Zoo można zrobić zakupy ze swoim pupilem.
Niedawno modernizację i powiększenie salonu zakończyło 4F. Polska marka zaprezentowała się w nowym formacie BLACK, który opiera się na zastosowaniu prostych form aranżacyjnych, surowych materiałów jak stal i drewno, autorskim systemie meblowym oraz czerni, pełniącej rolę tła dla eksponowanych kolekcji. Efekty modernizacji zaprezentowały również MediaMarkt i restauracja McDonald’s, witając klientów w odświeżonych lokalach.
W kolejnych miesiącach M1 Kraków czekają dalsze zmiany. Jesienią HalfPrice relokuje swój sklep na większą powierzchnię. Koncept off-price należący do Grupy CCC zaoferuje tym samym jeszcze szerszy asortyment. Natomiast NEW YORKER powita odwiedzających w nowym salonie wiosną przyszłego roku. Najemca, wraz z przedłużeniem umowy, zdecydował się niemal potroić zajmowaną przestrzeń handlową.
M1 Kraków to jedno z największych rodzinnych centrów handlowych w Małopolsce, położone w pobliżu kluczowych węzłów komunikacyjnych miasta. Obiekt o łącznej powierzchni najmu około 50 000 mkw. mieści hipermarket Auchan i ponad 100 sklepów popularnych polskich i światowych marek z wielu kategorii, np.: OBI, MediaMarkt, TK Maxx, HalfPrice, Reserved, H&M, NEW YORKER, Carry, Vistula, Bytom, Sports Direct, 4F, Deichmann, Douglas, Hebe, Rossmann, Apart, Empik. Szeroka oferta gastronomiczna obejmuje m.in. restauracje McDonald’s, Pizza Hut, Wagożercy czy Sphinx, kawiarnię Lajkonik, Costa Coffee oraz Cukiernię Sowa.
M1 Kraków to centrum handlowe o ugruntowanej pozycji na lokalnym rynku, które łączy wysokie standardy zarządzania z codzienną troską o komfort odwiedzających. Potwierdzeniem tego podejścia jest certyfikat BREEAM In-Use na poziomie „Excellent” w kategorii Asset Performance oraz „Excellent” w kategorii Building Management. Tę samą dbałość o detale i przyjazną atmosferę doceniają również odwiedzający – krakowskie rodziny wielokrotnie wyróżniały M1 Kraków w plebiscycie „Miejsce Przyjazne Rodzinom z Dziećmi”, organizowanym przez Gminę Miejską Kraków.
Centrum zlokalizowane jest przy drodze wojewódzkiej 776, części III obwodnicy Krakowa, a w jego sąsiedztwie znajdują się liczne przystanki autobusowe, co zapewnia wygodny dojazd wszystkim odwiedzającym. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji zewnętrzny parking na ponad 1300 miejsc ze stanowiskami do ładowania pojazdów elektrycznych.
EPP jest największym zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu (GLA). Portfel obejmuje 34 projekty (28 obiektów handlowych i 6 kompleksów biurowych) o łącznej wartości około 2,9 miliardów euro i powierzchni najmu wynoszącej 1,2 miliona metrów kwadratowych. Nieruchomości są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.
EPP dążydo dostarczenia najemcom atrakcyjnej i innowacyjnie zarządzanej powierzchni, wspierając w ten sposób rozwój ich biznesu. Firma należy do Redefine Properties, drugiego największego funduszu inwestującego w nieruchomości (REIT) notowanego na giełdzie w Johannesburgu (JSE).