G City: studio IKEA i inni nowi najemcy w Promenadzie

Warszawska Promenada poszerza swoje portfolio, a do grona najemców dołączyły nowe, inspirujące marki. Dziś ofertę centrum wzbogaciło Studio planowania i zamówień IKEA, trzecie tego typu miejsce w stolicy.

W ostatnich tygodniach otworzyły się również: włoska lodziarnia Magia d’Italia, koncept Bottlery oraz biuro podróży Join UP! Polska. To część dynamicznego rozwoju przestrzeni, która stawia na różnorodność, jakość i doświadczenia zakupowe dopasowane do stylu życia współczesnych klientów.

Od dziś w CH Promenada działa Studio planowania i zamówień IKEA, a klienci centrum mogą zaprojektować swoje wnętrza korzystając ze wsparcia doświadczonych projektantów marki IKEA. To otwarcie jest istotnym elementem rozwoju IKEA w Warszawie, ponieważ to już trzecie tego typu miejsce w stolicy. Studio IKEA w Promenadzie powstało z myślą o mieszkańcach prawego brzegu Wisły, dla których liczy się wygoda i indywidualne podejście do aranżacji pomieszczeń. Klienci mogą w nim nie tylko skorzystać z pomocy projektantów, zainspirować się wnętrzami czy dotknąć i sprawdzić rozwiązania IKEA, ale też zamówić produkty z pełnego asortymentu online – z dostawą do domu lub punktu odbioru.

– Naszą ambicją jest być jak najbliżej klientów – zarówno fizycznie, jak i online. Studio planowania i zamówień w CH Promenada to kolejny krok w stronę jeszcze bardziej dostępnych i elastycznych usług IKEA w Warszawie. Chcemy inspirować i wspierać w projektowaniu dobrze przemyślanych, funkcjonalnych wnętrz dostosowanych do codziennych potrzeb mieszkańców stolicy – mówi Michał Brzeziński, Lider ds. Rozwoju Sieci Dystrybucji Wielokanałowej, IKEA Retail w Polsce.

Jeszcze więcej nowości dla klientów

Wśród znaczących umów, które w ostatnim czasie poszerzyły ofertę Promenady, wymienić można otwarcie pierwszego w Polsce specjalistycznego konceptu Bottlery, oferującego ponad 800 napojów alkoholowych z różnych stron świata, uzupełnionych o wyselekcjonowane przekąski i produkty spożywcze. Klienci mogą liczyć na kompetentną obsługę, która doradzi w doborze alkoholi i składników koktajli. Ofertę gastronomiczną wzbogaciła lodziarnio-kawiarnia inspirowana włoską tradycją – Magia d’Italia. Z kolei marka Join UP! Polska uzupełniła bogaty wachlarz usług turystycznych w Promenadzie. To nowoczesne biuro podróży oferuje wyjazdy do 45 destynacji – od popularnych kurortów po mniej oczywiste miejsca.

– Tworząc innowacyjne centrum handlowe staramy się kreować unikalny tenant mix, który nie tylko odpowie na potrzeby konsumentów, ale też zaskoczy ich nowymi możliwościami. Pomagamy naszym klientom spełniać ich potrzeby zakupowe, zapewniając wygodę, jakość usług i codzienną dawkę inspiracji. Studio planowania i zamówień IKEA to ukłon w stronę osób szukających wsparcia w urządzaniu wnętrz, Bottlery odpowiada na potrzeby bardziej świadomych konsumentów, Magia d’Italia wprowadza do Promenady autentyczny smak i atmosferę południa Europy, a Join UP! Polska pokazuje, że planowanie wakacji może być szybkie, przystępne i ciekawe – mówi Olga Garlej Senior Leasing Manager, G City Europe

G City ma portfolio 13 obiektów

G City Europe jest częścią G City oraz  właścicielem, zarządcą i deweloperem nieruchomości handlowych i mieszkaniowych na wynajem w Europie Środkowej. G City Europe specjalizuje się w centrach  handlowych  z szeroką ofertą gastronomiczną, modową i rozrywkową, położonych  w najlepszych miejskich lokalizacjach, w szczególności koncentrując się na  Warszawie. Rozwój portfela nieruchomości handlowych G City opiera się na proaktywnych działaniach asset management, w zgodzie z motto „retail is detail”.

Obecnie portfolio G City Europe obejmuje 13 nieruchomości (w tym trzy nieruchomości mieszkaniowe na wynajem) o łącznej wartości rynkowej około 1,7 mld euro i całkowitej powierzchni najmu brutto (GLA) ponad 358,000 mkw.

 

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz