G City: Galeria Dominikańska kontynuuje zwycięską strategię

dACH! Dominikańska, jedna z najbardziej barwnych i ciekawych miejscówek na kulturalnej mapie Wrocławia, została otwarta po raz czwarty z rzędu. Sukces pierwszych trzech edycji, nie pozostawił wątpliwości, że ten projekt, nagrodzony Złotą Statuetką w konkursie PRCH, musi ruszyć ponownie w tym sezonie! 

dACH! Dominikańska sezon 2025 rozpoczęty! Już po raz czwarty Galeria Dominikańska otwiera swoją wyjątkową przestrzeń eventową zlokalizowaną na dachu centrum handlowego. To międzyplanetarne połączenie kultury i relaksu, ze strefą barową, punktem gastronomicznym i przepięknym widokiem na panoramę Wrocławia. W roku debiutu dACH! Dominikańska odwiedziło 60 000 osób, a odwiedzalność centrum w trakcie trwania eventów pod gołym niebem, wzrosła o 20% r/r. Nie dziwi zatem fakt, że projekt został doceniony przez jury prestiżowego konkursu PRCH Retail Awards i nagrodzony Złotą Statuetką w kategorii Wydarzenie Roku, a Galeria Dominikańska postanowiła kontynuować zwycięską strategię i ruszyła z kolejnymi edycjami dACHU!u.  

Atrakcyjność i różnorodność wydarzeń, skierowanych do różnych grup odbiorców, sprawia, że dACH! Dominikańska każdego dnia przyciąga tysiące odwiedzających. Harmonogram strefy jak zwykle wypełniony jest po brzegi i każdy znajdzie coś dla siebie: potańcówki, silent disco, kino plenerowe, zajęcia sportowe, before party z Dj’ami, Jam Session, PubQuizy, wydarzenia – niespodzianki  i koncerty znanych artystów takich jak: Miły ATZ, Wena, P.Unity i wiele innych. Ogromną siłą tego miejsca jest fakt, że organizatorzy na bieżąco aktualizują i optymalizują kalendarz wydarzeń, dodając takie, które cieszą się największą popularnością, wychodząc tym samym naprzeciw potrzebom klientów. 

– Kiedy trzy lata temu stworzyliśmy strefę dACH! Dominikańska, był to jedyny taki w skali rynku event realizowany w niepowtarzalnej formule non stop. Wyjątkowości temu projektowi nadaje przede wszystkim miejsce realizacji. Niezadaszony parking na czwartej kondygnacji budynku zamienił się w jedną z najbardziej gorących miejscówek we Wrocławiu, stając się obowiązkowym punktem na kulturalnej mapie tego miasta. Ze względu na piękną panoramę Wrocławia, która roztacza się z punktu widokowego, chętnie odwiedzają nas również turyści. dACH! idealnie wpisuje się w trend, w którym coraz więcej osób chce doznawać ciekawych przeżyć, spotykać interesujących ludzi i spędzać miło czas ze znajomymi i rodziną – mówi Sylwia Ochnio Marketing Director, G City Europe.

G City ma portfolio 13 obiektów

G City Europe jest częścią G City oraz  właścicielem, zarządcą i deweloperem nieruchomości handlowych i mieszkaniowych na wynajem w Europie Środkowej. G City Europe specjalizuje się w centrach  handlowych  z szeroką ofertą gastronomiczną, modową i rozrywkową, położonych  w najlepszych miejskich lokalizacjach, w szczególności koncentrując się na  Warszawie. Rozwój portfela nieruchomości handlowych G City opiera się na proaktywnych działaniach asset management, w zgodzie z motto „retail is detail”.

Obecnie portfolio G City Europe obejmuje 13 nieruchomości (w tym trzy nieruchomości mieszkaniowe na wynajem) o łącznej wartości rynkowej około 1,7 mld euro i całkowitej powierzchni najmu brutto (GLA) ponad 358,000 mkw.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz