Malezyjska sieć dyskontów MR.DIY zapowiada serię otwarć w Warszawie

Już tego lata sklepy z artykułami dla domu i do majsterkowania pojawią się w Galerii Wileńskiej, CH Blue City, CH Zielony Targówek i w Galerii Młociny. Trwają rozmowy z kolejnymi warszawskimi obiektami, a nowe otwarcia są planowane na 2025 rok.

Sieć rozpoczęła swoją działalność w Polsce w połowie listopada ubiegłego roku. Dotychczasowe lokalizacje MR.DIY to centra handlowe w Zabrzu, Krakowie, Piotrkowie Trybunalskim i Bielsku-Białej. Teraz przyszedł czas na Warszawę.

Jako pierwszy w stolicy otworzy się sklep w Galerii Wileńskiej. Tutaj marka MR.DIY rozlokuje się na powierzchni 1072 m², na poziomie 1. Kolejne warszawskie salony zajmą odpowiednio powierzchnie: 599 m² w Blue City, 894 m² na Targówku i 1231 m² w Galerii Młociny. Ostatni z wymienionych sklepów będzie największym z dotychczas działających na polskim rynku.

„Debiut w Warszawie to ważny krok w ekspansji na polskim rynku, tym bardziej że w podobnym czasie pojawimy się w aż czterech stołecznych destynacjach” – słyszymy od Magdaleny Nazarewicz, dyrektor ds. rozwoju biznesu w spółce MR.DIY POLAND. „Jesteśmy przekonani, że wychodzimy do klientów z atrakcyjną ofertą, a różnorodność asortymentu, jakim dysponujemy, z powodzeniem uzupełni warszawski rynek o towary nietuzinkowe, poszukiwane przez całe rodziny. Nasz wybór nieprzypadkowo padł na obiekty handlowe ze stabilną pozycją w mieście i okolicach, chętnie wybierane przez lokalne społeczności i z takimi zestawami najemców, że świetnie i precyzyjnie je uzupełnimy” – dodaje Magdalena Nazarewicz.

W Warszawie marka MR.DIY po raz pierwszy pojawi się w innym formacie niż centrum handlowe. „Otwierając sklep w parku handlowym Zielony Targówek, realizujemy naszą strategię, aby być jak najbliżej klientów i zapewnić im komfortowe warunki zakupów” – tłumaczy Magdalena Nazarewicz. „Format parków handlowych nie jest znany w Malezji, skąd wywodzi się nasza marka. Co jednak ważne, MR.DIY elastycznie dostosowuje swoją strategię ekspansji do realiów rynków, na których postanawia się rozwijać”.

Sieć MR.DIY zaoferuje warszawiakom szeroką gamę produktów w konkurencyjnych cenach z aż 10 kategorii. Będą to artykuły gospodarstwa domowego, narzędzia do majsterkowania, artykuły dekoracyjne, szkolne i biurowe, akcesoria samochodowe, a także zabawki i produkty dla zwierząt. Sklepy będą zaaranżowane w naturalnej kolorystyce, z dbałością o przytulne oświetlenie i komfortowe udogodnienia dla klientów.

Malezyjska sieć istnieje od 2005 roku i obecnie posiada ponad 4500 sklepów w 14 krajach: w Malezji, Tajlandii, Brunei, Indonezji, Singapurze, Filipinach, Wietnamie, Kambodży, Indiach i Bangladeszu, jak również w Turcji i Hiszpanii, a od czerwca br. również w RPA. Polska jest trzecim europejskim krajem w portfolio spółki.

MR.DIY to pochodząca z Malezji marka sklepów z artykułami dla domu i do majsterkowania, silnie obecna w Azji i rozwijająca się w Europie.

Obecnie posiada ponad 4500 sklepów na całym świecie, w tym w Malezji, Tajlandii, Brunei, Indonezji, Singapurze, Filipinach, Wietnamie, Kambodży, Indiach i Bangladeszu, a także w RPA, Turcji, Hiszpanii i teraz już w Polsce. Sklepy MR.DIY oferują szeroki wybór produktów w 10 głównych kategoriach, tj. artykuły gospodarstwa domowego i wyposażenia wnętrz, majsterkowanie, artykuły elektryczne, akcesoria papiernicze i sportowe oraz inne (w tym zabawki, akcesoria samochodowe, biżuteria).
MR.DIY pozostaje wierny obietnicy dostarczania klientom „Zawsze Niskich Cen”. Firma nieustannie poszukuje innowacyjnych sposobów na wzbogacenie doświadczeń zakupowych konsumentów, zapewniając, że każda osoba znajdzie wartość i satysfakcję w tym, co oferuje marka.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz