Sieć Starbucks kontynuuje ekspansję na rynku polskim. 15 lipca otworzy kolejną kawiarnię. Tym razem nowa lokalizacja jest zlokalizowana w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Kawiarnia mieści się w galerii I na parterze.
Starbucks jest partnerem i wystawcą targów #scf2025fall.
Nowy lokal w Galerii Sfera to idealna przestrzeń na poranne espresso, popołudniowe spotkania w dobrym towarzystwie czy wieczorny moment tylko dla siebie – z ulubionym frappuccino w dłoni.
Intensywny czerwiec
W czerwcu marka Starbucks otworzyła aż cztery nowe lokalizacje, w tym dwie w miastach, w których dotychczas nie była jeszcze obecna – są to Kielce i Kalisz.
Nowe lokale pojawiły się także w Lublinie i Rzeszowie. Dzięki nowym lokalizacjom marka może być jeszcze bliżej swoich gości – teraz również w nowych miejscowościach mieszkańcy będą mogli się cieszyć bliskością kultowych napojów, kawą 100% Arabica i wyjątkową, aromatyczną atmosferą kawiarni.
Sieć Starbucks jest obecna w Polsce od 2009 roku. Za jej rozwój w naszym kraju odpowiedzialna jest firma AmRest.
Pod koniec czerwca na mapie pojawiły się aż cztery kawiarnie tej legendarnej sieci – w Kaliszu, Kielcach, Lublinie i Rzeszowie. Dwie z nich, Kalisz i Kielce, to miejscowości, w których wcześniej marka nie była jeszcze obecna.
Każde z nich było wyjątkowym wydarzeniem, które przyciągnęło spore grono sympatyków marki. 17 czerwca odbyło się otwarcie kawiarni w Rzeszów Millenium Hall, która od razu zyskała dużą popularność wśród miłośników kawy. Tydzień później, 24 czerwca, świętowano już otwarcie pierwszej kawiarni Starbucks w Kaliszu, w Galerii Amber, a 2 dni później pojawiły się aż 2 kolejne lokalizacje: w Lublinie, w centrum handlowym Felicity oraz w Kielcach, gdzie marka pojawiła się po raz pierwszy, w Galerii Korona Kielce. Tym samym Starbucks zagościł w województwie świętokrzyskim.
Ta historia ma już ponad pół wieku
Historia Starbucks Coffee Company zaczęła się w 1971 roku w Seattle. Obecnie, dysponując kawiarniami na całym świecie, Starbucks Coffee Company jest wiodącą firmą w dziedzinie pozyskiwania, sprzedaży i palenia kawy. Opierając się na naszym zobowiązaniu i przyjętych przez nas wartościach, z każdym kubkiem kawy dostarczamy naszym klientom niepowtarzalną atmosferę i wyjątkowe wrażenia (Starbucks Experience). Aby dowiedzieć się więcej o Starbucks Experience zapraszamy do naszych kawiarni oraz na strony www.starbucks.com i www.starbucks.pl, a także na profil Starbucks na portalu Facebook.
Grupa AmRest jest wiodącym multibrandowym europejskim operatorem restauracji z portfolio światowych marek w 25 krajach. AmRest prowadzi ponad 2400 restauracji pod markami franczyzowymi, takimi jak KFC, Starbucks, Pizza Hut i Burger King, a także markami własnymi, takimi jak La Tagliatella, Sushi Shop, Blue Frog i Bacoa. Ponadto, Spółka posiada w swoim portfolio marki wirtualne.