POLOmarket stawia na modernizację sklepów

POLOmarket zakończył kolejną inwestycję – zmodernizowany sklep w Byczynie przy ul. Zamojskiego 8B został ponownie otwarty w czwartek, 24 lipca. Obiekt przeszedł kompleksową modernizację zgodną z najnowszym konceptem handlowo-inwestycyjnym sieci. Nowy wygląd, układ przestrzenny oraz zastosowane rozwiązania technologiczne odpowiadają najwyższym standardom POLOmarketu, zarówno pod względem ergonomii, jak i estetyki.

Klienci mogą korzystać z powiększonej, nowocześnie zaaranżowanej sali sprzedaży z szerokimi alejkami, przejrzystym układem stref oraz samoobsługowymi kasami. Wśród udogodnień znajduje się także poszerzona oferta produktów świeżych – w tym dania gotowe, świeże ryby, wędliny na ciepło od lokalnego dostawcy oraz wołowina premium na zamówienie. Mięso i wędliny dostępne są zarówno w ladzie z obsługą, jak i w regałach chłodniczych do samoobsługi.

Zgodnie z ESG

Zmodernizowany obiekt spełnia również rygorystyczne wymagania w zakresie efektywności energetycznej – dzięki instalacji paneli fotowoltaicznych, odzyskowi ciepła z układu wentylacji oraz chłodzenia i zainstalowaniu pompy ciepła, a także oświetleniu LED z inteligentnym systemem sterowania – znacząco obniżono wskaźnik EP budynku.

Atrakcje na otwarcie

Z okazji ponownego otwarcia na odwiedzających czekały liczne atrakcje – słodkie upominki, konkursy z nagrodami, degustacje oraz wyjątkowe promocje, z których można korzystać jeszcze do soboty.

Nowe lokalizacje poszukiwane

Modernizacja sklepu w Byczynie to kolejny krok w intensywnym rozwoju sieci. POLOmarket nie zwalnia tempa – równolegle otwierane są nowe sklepy, a istniejące przechodzą kompleksowe modernizacje. Sieć aktywnie poszukuje też nowych lokalizacji.

Inwestycja w aplikację

Sić POLOmarket wdrożyła istotne zmiany w swojej aplikacji mobilnej. Nowa wersja POLOappki oferuje odświeżony interfejs oraz szereg usprawnień zwiększających komfort użytkownika. Aplikacja została przebudowana w oparciu o sprawdzoną technologię cross-platformową.

Jedną z ważniejszych zmian w aplikacji POLOmarket jest uproszczenie procesu rejestracji i logowania. Obecnie, aby założyć konto, wystarczy podać numer telefonu i przepisać kod z wiadomości SMS – adres e-mail nie jest już wymagany. Dzięki temu użytkownicy mogą znacznie szybciej uzyskać dostęp do aplikacji i korzystać z jej pełnej funkcjonalności.

Ulepszono również sposób korzystania z kuponów promocyjnych dostępnych w ramach programu Frikasy. Nowy system zarządzania portfelem punktowym jest bardziej przejrzysty, a użytkownicy w intuicyjny sposób mogą realizować korzyści wynikające z uczestnictwa w programie. Zmiany w tym zakresie dotyczyły między innymi procesu aktywacji i wykorzystania kuponów rabatowych jakie użytkownicy apki aktywnie korzystający z programu lojalnościowego otrzymują za Frikasy – punkty naliczane podczas codziennych zakupów.

POLOmarket ma 260 nowoczesnych placówek

Grupa POLOmarket to największa polska sieć supermarketów. Tworzą ją spółki detaliczne prowadzące sklepy, a także spółka logistyczno-zakupowa dysponująca dwoma centrami logistycznymi. Firma rozpoczynała działalność w 1997 roku z 27. sklepami. Dziś jest to 260 nowoczesnych placówek na terenie całej Polski, z obrotem blisko 3,0 mld złotych rocznie. Sklepy sieci POLOmarket odwiedza miesięcznie ponad 8 mln Klientów. Obecnie POLOmarket daje zatrudnienie 4700 osobom.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz