Sieć Biedronka konsekwentnie rozszerza swoją obecność w polskich miejscowościach. W okresie od maja do lipca, a także już w pierwszym tygodniu sierpnia Biedronka otworzyła 15 nowych placówek i zmodernizowała kolejne 22 sklepy.
W ciągu ostatnich miesięcy, Biedronka otworzyła 15 nowych sklepów w różnych zakątkach Polski, m.in. w Lublinie, Szczecinie, Kamyku, Lipowej, Wiskitkach, Jabłonnej Lackiej czy Kętrzynie. Każda z tych lokalizacji to odpowiedź na rosnące potrzeby lokalnych społeczności, zapewniając dostęp do szerokiej oferty produktów w atrakcyjnych cenach.
Nowoczesne, przyjazne wnętrza tych placówek zapraszają klientów do komfortowych zakupów i oferują bogaty asortyment idealny na letni wypoczynek i codzienne potrzeby. Równolegle, 22 istniejące sklepy przeszły gruntowną modernizację, zyskując nowoczesny wygląd i funkcjonalne rozwiązania, które poprawiają doświadczenia zakupowe klientów w miejscowościach takich jak Kraków, Gdańsk, Jędrzejów, Konin, Gryfice, Strzelce Opolskie, Chełm, Biała Podlaska czy Świecie.
Od 7 sierpnia, po remoncie ponownie został otwarty sklep Biedronka przy ul. Sytej 100 w warszawskim Wilanowie. To kolejny krok w realizacji założenia, aby zapewniać klientom najwyższy komfort podczas codziennych zakupów, a także dowód na to, że sieć Biedronka od wielu lat pozostaje blisko mieszkańców tej dzielnicy jako ich dobry sąsiad.
„Rok 2025 jest dla nas wyjątkowy przede wszystkim ze względu na 30-lecie Biedronki w Polsce. W styczniu postawiliśmy sobie ambitny cel otwarcia 130-150 nowych sklepów do końca roku i tę strategię konsekwentnie realizujemy. W okresie letnim otworzyliśmy 15 sklepów i przeprowadziliśmy modernizację 22 istniejących placówek.
Każda lokalizacja została starannie wybrana, by zapewnić klientom dostęp do naszej oferty niezależnie od tego, czy wakacyjny urlop spędzają w dużych aglomeracjach, czy wypoczywają w mniejszych miejscowościach. Inwestujemy nie tylko w ilość, ale przede wszystkim w jakość – wszystkie nowe i zmodernizowane placówki wyposażone są w nowoczesne i prośrodowiskowe rozwiązania zwiększające komfort zakupów i mające pozytywny wpływ na otoczenie” – Paweł Stolecki, dyrektor operacyjny, członek zarządu w sieci Biedronka.
Energooszczędne rozwiązania w każdym sklepie
Nowe i zmodernizowane sklepy Biedronki są przykładem połączenia troski o środowisko z innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi. Sieć konsekwentnie inwestuje w rozwiązania z zakresu zielonej energii, czego przykładem są instalacje fotowoltaiczne, które już zasilają 8 nowych lokalizacji. Dzięki systemom zarządzania energią i energooszczędnemu oświetleniu LED, Biedronka osiąga redukcję zużycia energii sięgającą nawet 15%, co stanowi realny wkład w ochronę środowiska oraz zaangażowanie w zrównoważony rozwój sieci.
W trosce o komfort i innowacyjność, w 14 z 15 nowych sklepów wdrożono elektroniczne etykiety cenowe, które znacząco ograniczają zużycie papieru oraz usprawniają proces zakupowy. Klienci doceniają również praktyczne udogodnienia, takie jak krajalnice do chleba, dostępne w 7 nowych placówkach.
Co więcej, 14 z 15 nowo otwartych sklepów zostało wyposażone w nowoczesne lady tradycyjne, oferujące bogaty wybór świeżych produktów na wagę – od mięs i wędlin, po sery i ryby, w tym również produkty pochodzące od lokalnych dostawców. To rozwiązanie nie tylko umożliwia sieci zapewnianie klientom dostępu do świeżych i wysokiej jakości produktów, lecz także wspieranie regionalnych producentów.
Modernizacja istniejących placówek
Wraz z powstawaniem nowych sklepów, sieć nie zapomina o swoich dotychczasowych klientach. Wyremontowane placówki w takich miejscowościach jak m.in. m.in. Jędrzejów, Miasteczko Śląskie, Rybnik, Elbląg czy Polanów zyskały nie tylko nowoczesny wygląd, ale przede wszystkim funkcjonalne rozwiązania poprawiające komfort zakupów.
Zmodernizowane placówki zostały wyposażone w przestronne alejki oraz energooszczędne oświetlenie. Zmiany dotyczyły również instalacji energooszczędnych rozwiązań, zgodnych z polityką zrównoważonego rozwoju firmy – wszystkie otwarte po remoncie sklepy są wyposażone w elektroniczne cenówki. W 15 z nich zainstalowano panele fotowoltaiczne, co potwierdza konsekwentne podejście sieci do realizacji celów środowiskowych.
Trzy dekady blisko klientów
Biedronka zaprasza wszystkich klientów do odkrywania nowej jakości zakupów w nowo otwartych i świeżo wyremontowanych placówkach, a także w pozostałych ponad 3800 sklepach w całej Polsce. Szczegółowe informacje o godzinach otwarcia poszczególnych sklepów są dostępne w placówkach, na stronie oraz w aplikacji mobilnej Biedronki.