Dołącz do 1600 uczestników
SCF 2025 Fall!

Popeyes umacnia swoją pozycję w stolicy

18 sierpnia o godzinie 10:00 sieć Popeyes otworzy swoją nową restaurację w Westfield Mokotów. To 5 lokalizacja sieci na kulinarnej mapie miasta i 18. w Polsce. Otwarcie w Westfield Mokotów to element ogólnopolskiej ekspansji marki Popeyes, która tylko w 2025 roku otworzyła już 6 nowych lokali.

Po sukcesach lokali w Złotych Tarasach, Blue City, Galerii Młociny i Jankach, przyszedł czas na południową część miasta. Westfield Mokotów, znana z modnych marek i wysokiej jakości oferty gastronomicznej, to miejsce chętnie odwiedzane przez warszawiaków i turystów. Teraz na kulinarnej liście pojawi się tam także Popeyes ze swoim soczystym, 12-godzinnie marynowanym kurczakiem i autorskimi smakami prosto z Luizjany.

„Westfield Mokotów to dla nas strategiczne miejsce, łączące zakupy z rozrywką i dobrą kuchnią. Dlaczego to dla nas takie istotne? Bo w Popeyes poza jakością jedzenia cenimy sobie także dobrą atmosferę i szczerze wierzymy, że właśnie w takim otoczeniu nasze dania smakują najlepiej. Chcemy być jeszcze bliżej gości, a kolejna restauracja w Warszawie to ważny krok w budowaniu naszej lokalnej obecności. Już od najbliższego poniedziałku zapraszamy mieszkańców Mokotowa (i nie tylko!) na kurczaka w naszym stylu” – mówi Kamila Węcka, Marketing Manager Popeyes w Polsce.

Na pierwszych 100 osób, które jako pierwsze odwiedzą restaurację tego dnia, czekać będzie darmowy poczęstunek – kultowa Chicken Sandwich*, znana na całym świecie z niepowtarzalnego smaku i chrupiącej panierki. Ale to nie koniec atrakcji, a pierwszych 25 osób otrzyma limitowany merch. Czas oczekiwania na zamówienia umili zespół brass bandowy, który wprowadzi gości w klimat Nowego Orleanu.

„Otwarcie Popeyes w Westfield Mokotów to kolejny krok w rozwoju naszej różnorodnej oferty gastronomicznej, która odpowiada na potrzeby i oczekiwania mieszkańców. Zależy nam na tym, aby Westfield Mokotów było miejscem nie tylko udanych zakupów, ale również kulinarnych odkryć – dlatego konsekwentnie rozwijamy strefę restauracyjną o nowe koncepty. Cieszymy się, że do grona naszych najemców dołącza tak rozpoznawalna sieć jak Popeyes, oferująca dania kuchni nowoorleańskiej. To doskonałe uzupełnienie naszego portfolio, w którym znajdują się już smaki z różnych stron świata” – przyznaje Izabela Wójcik, General Manager Westfield Mokotów.

Za rozwój marki Popeyes w Europie Środkowo-Wschodniej odpowiada firma Rex Concepts, która w grudniu 2024 roku świętowała otwarcie swojej 100 restauracji, właśnie w Polsce. Rex Concepts nieustannie rozwija segment QSR (quick service restaurant) w Polsce, Czechach i Rumunii. Obecnie firma zatrudnia ponad 2,5 tys. pracowników w regionie, konsekwentnie budując pozycję lidera jako masterfranczyzobiorca Popeyes i Burger King w tych krajach.

Otwarcie w Westfield Mokotów to element ogólnopolskiej ekspansji marki Popeyes, która tylko w 2025 roku otworzyła już 6 nowych lokali. Sieć konsekwentnie rozwija się zarówno w dużych miastach, jak i w formatach dostosowanych do różnych potrzeb – od centrów handlowych po restauracje typu Drive Thru. Otwarcie kolejnych restauracji w Warszawie to dziesiątki nowych miejsc pracy – marka cały czas kontynuuje rekrutację do swojego zespołu.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz