Ochnik umacnia pozycję na stołecznym rynku

Ochnik kontynuuje ekspansję. Kolejny salon stacjonarny marki przybył na mapie Warszawy. Znajduje się w Sadyba Best Mall. Zlokalizowany jest na 1 piętrze. To jeden z największych salonów stacjonarnych w naszej sieci, zaprojektowany zgodnie z koncepcją rozwoju marki shop in shop.

W środku klienci znajdą wyraźnie wydzielone sekcje: odzieżową i bagażowo-galanteryjną. Duża powierzchnia salonu umożliwia pełniejsze zatowarowanie sklepu i lepszą ekspozycję bogatego asortymentu.

W nowym koncepcie

Nowy model sklepów marki OCHNIK, nazwany „shop in shop”, opiera się na koncepcji salonów z dwoma wejściami i aranżacji dwóch wyodrębnionych stref: odzieżowej i galanteryjno-walizkowej. W strefie z odzieżą dodatkowo wydzielona jest część damska i męska.

Przestronne, nowoczesne lokale obejmują powierzchnię między 300 a 700 mkw., która pozwala na efektowne wyeksponowanie różnorodnego asortymentu marki i pozytywnie wpływa na komfort dokonywanych zakupów.

„Jedna część salonu obejmuje duży wybór okryć wierzchnich, odzieży i obuwia oraz atrakcyjnych dodatków. Druga natomiast jest wyposażona w walizki i akcesoria bagażowe, torebki, torby oraz portfele” – wyjaśniał Arkadiusz Konarski, dyrektor ds. rozwoju sieci Ochnik.

Nowe salony

Od 2 lipca mieszkańcy Tomaszowa Lubelskiego i okolic zyskali nowe miejsce na modowej mapie regionu. W Galerii Rynek został otwarty salon Ochnik – jednej z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek odzieżowo-akcesoryjnych.

Nowy salon o powierzchni 400 mkw., zlokalizowany na poziomie 1 galerii, został zaprojektowany w nowoczesnej formule „shop in shop”. Oznacza to dwa sklepy w jednym – Ochnik  oraz Ochnik  Accessories – z osobnymi wejściami i wyraźnie wyodrębnionymi strefami. W części odzieżowej klienci znajdą szeroki wybór kurtek, płaszczy, ubrań, butów i dodatków dla kobiet i mężczyzn. Część OCHNIK Accessories natomiast oferować będzie galanterię skórzaną, walizki oraz praktyczne akcesoria podróżne.

Ponad 35 lat tradycji

Sieć Ochnik  liczy już ponad 130 salonów – w tym kilka poaz granicami Polski, 1 w Niemczech (Koblencja), 2 w Ukrainie (Kijów, Lwów) i 2 na Słowacji (Trenczyn, Nitra). Marka od lat konsekwentnie rozwija swoją obecność na rynku, planując dalszą ekspansję.  Sklepy sieci oprócz Polski można spotkać także w Niemczech, Ukrainie i Słowacji. W najbliższych latach marka zamierza powiększyć swoją sieć sprzedaży do około 160 salonów, które łącznie zajmą powierzchnię 50 000 mkw.

Kolekcje Ochnik łączą ponadczasowy styl z nowoczesnym designem, pozwalając kompletować garderobę na każdą okazję – od codziennych wyzwań po wyjątkowe spotkania. W ofercie OCHNIK dostępne są kurtki, płaszcze, odzież i dodatki, a także torebki, teczki, torby podróżne, portfele, rękawiczki i paski. Marka oferuje również walizki i akcesoria podróżne.

Ochnik to polska marka z ponad 35-letnią tradycją, posiadająca sieć ponad 130 salonów firmowych
zlokalizowanych w najbardziej prestiżowych centrach handlowych w Polsce, Słowacji, Ukrainie i
Niemczech. Kolekcje dostępne w salonach stacjonarnych oraz sklepie internetowym umożliwiają
skompletowanie damskiej i męskiej garderoby od stóp do głów.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz