Pasaż Grunwaldzki we Wrocławiu nieustannie rozwija swoją ofertę. Nowym punktem na mapie handlowej obiektu jest sklep Manufaktura Porcelany. Salon znajduje się na poziomie -1.
EPP jest wystawcą targów #scf2025fall, które odbędą się we wrześniu tego roku, na terenie EXPO XXI w Warszawie.
Marka Manufaktura Porcelany powstała kilka lat temu w odpowiedzi na bardzo duże zainteresowanie klientów w doborze odpowiedniej otoczki przy spożywaniu napojów herbacianych i kawowych. Koncept brand opiera się głównie na zapewnieniu szerokiej gamy porcelany i ceramiki z Polski oraz ze świata. Dba przede wszystkim o jakość i różnorodność wzorów.
W ofercie swoje miejsce mają: gładka klasyka, tradycyjny folklor z kraju i zagranicy, glamour, zdobiona 24k złotem, wzory inspirowane florą i fauną, zwłaszcza kolekcje Koci Świat, Psiaki, Konie, Ptaki czy kolekcje kwiatowe, kolekcje dla kobiet, mężczyzn czy dzieci, malarskie classic oraz modern artystów z całego świata, wzory artystyczne np. muzyczne, kolekcje NATURE. czajniki szklane czy zestawy żeliwne.
Na bieżąco wprowadzane są coraz to nowe serie, mające na celu śledzenie najpopularniejszych trendów ze świata.
Niezbędnym uzupełnieniem oferty są różnorodne akcesoria niezbędne do parzenia takie jak różnego rodzaju filtry, sitka metalowe oraz silikonowe, często z ręcznie malowanymi, fantazyjnymi elementami zdobnymi. Asortyment uzupełniają wyselekcjonowane herbaty i kawy czyste oraz kompozycje najwyższej jakości o niepowtarzalnych smakach stworzone specjalnie pod naszą markę. Przetwory i syropy od regionalnych dostawców czy ręcznie zdobione czekolady. A z tego wszystkiego tworzy na miejscu lub pod zamówienie niebanalne kosze i zestawy prezentowe stanowiące wyjątkowy upominek na każdą okazję.
W sercu Wrocławia
Pasaż Grunwaldzki jedno z największych centrów handlowo-rozrywkowych na Dolnym Śląsku. Jest to ulubione miejsce zakupów i spotkań mieszkańców oraz wizytówka wrocławskiego Placu Grunwaldzkiego.
Kompleksową ofertę centrum tworzy około 180 punktów handlowych, m.in. HalfPrice, H&M, House, MOHITO, New Yorker, Reserved, Sinsay, CCC, Deichmann, eobuwie.pl, 4F, Martes Sport, home&you, Empik, RTV Euro AGD, MediaMarkt, Douglas, Sephora, Rossmann, a także usługowych oraz restauracyjnych – np. Popeyes, KFC, Express Oriental, Burger King, Pasibus, McDonald’s, Pizza Hut czy kawiarnia Costa Coffee.
W centrum znajduje się Multikino z jedenastoma salami, klub sportowy Fitness Academy oraz FOODSTACJA, pierwszy we Wrocławiu nowoczesny food hall inspirowany kultowymi miejscami miasta z licznymi restauracjami i kawiarniami.Do dyspozycji klientów jest 1400 miejsc na zadaszonym wielopoziomowym parkingu, postój taksówek oraz samoobsługowa stacja wypożyczania rowerów miejskich. Szeroki wybór znanych marek oraz bogaty kalendarz imprez i atrakcji sprawiają, że Pasaż Grunwaldzki jest idealną destynacją na udane zakupy oraz spędzenie wolnego czasu.
Pod zarządem EPP
EPP jest największym zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu (GLA). Portfel, którym zarządza, obejmuje 34 projekty (28 obiektów handlowych i 6 kompleksów biurowych) o łącznej wartości około 2,9 miliardów euro i powierzchni najmu wynoszącej 1,2 miliona metrów kwadratowych. Nieruchomości są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.
EPP dąży do dostarczenia najemcom atrakcyjnej i innowacyjnie zarządzanej powierzchni, wspierając w ten sposób rozwój ich biznesu. Firma należy do Redefine Properties, drugiego największego funduszu inwestującego w nieruchomości (REIT) notowanego na giełdzie w Johannesburgu (JSE).