Karuzela Biała Podlaska z coraz dłuższą listą najemców

Park Handlowy Karuzela Biała Podlaska poszerzył swoją ofertę modową. W ostatnich dniach na terenie kompleksu został otwarty sklep sieci Diverse, w którym klienci mogą zakupić odzież oraz akcesoria. Nowy sklep Diverse w Karuzeli to 300 mkw. powierzchni handlowej, zaprojektowanej i wykończonej zgodnie z najnowszą koncepcją architektoniczną marki.

Karuzela Holding jest wystawcą targów #scf2025fall, które odbędą się w Warszawie, w dniach 24-25 września tego roku.

Diverse oferuje ubrania oraz dodatki dla wielbicieli miejskiego stylu i sportowej wygody, którzy preferują aktywny tryb życia.

Z atrakcyjnym tenant mixem

Karuzela w Białej Podlaskiej to najnowszy i największy obecnie kompleks handlowy w regionie. Park handlowy zapewnia najszerszą ofertę zakupową w tym mieście. Tenant-mix obiektu tworzą silne i rozpoznawalne marki o ugruntowanej pozycji na rynku, jak np.: New Yorker, HalfPrice, Douglas, Apart, Home&You, Dealz, Action, Tedi, KiK, Reserved, Sinsay, House, Cropp, CCC, Pepco, Media Expert, Martes Sport czy Rossmann.

Na terenie kompleksu działa także supermarket Lidl, pełnowymiarowy sklep sieci Agata, a także sklep Bricomarché. Park handlowy zapewnia 930 miejsc parkingowych oferując tym samym największy parking w mieście.

Znaczny wzrost odwiedzalności w obiektach Karuzela

W pierwszej połowie 2025 r. sieć obiektów handlowych Karuzela odnotowała średni wzrost liczby odwiedzających o 8%.

Wzrosty w projektach Karuzela dotyczą zarówno obiektów działających od ponad dekady, jak i tych otwartych w 2023 r. Szczególnym sukcesem może pochwalić się Karuzela w Białej Podlaskiej, gdzie liczba klientów w pierwszej połowie 2025 zwiększyła się aż o 36% względem poprzedniego roku.

Projekty Karuzeli to parki handlowe i małe galerie o średniej powierzchni ok. 12 tys. mkw., które w ciągu ostatnich 12 miesięcy przyciągnęły łącznie 15,5 mln wizyt klientów. Zdaniem zarządu spółki, rosnąca popularność obiektów to efekt konsekwentnej strategii rozwoju, elastycznego dostosowania oferty do lokalnych potrzeb oraz uzupełniania tenant-mix o sieci sklepów szczególnie poszukiwane przez klientów.

Nowa inicjatywa

W ostatnim czasie Karuzela Holding ruszyła z nowym programem wspierający lokalny biznes w postaci inicjatywy budowy wolnostojących pawilonów i stoisk dla lokalnych handlowców i producentów.

„W punktach które są lokalizowane na parkingach i w częściach wspólnych znajdujemy miejsce dla handlowców i rolników którzy sprzedają swoje produkty zaczynając od hot dogów poprzez produkty rolne po artykuły rzemieślnicze. Chcemy, żeby Karuzela była częścią społeczności – nie tylko przez ofertę handlową, ale przede wszystkim przez realne działania wspierające lokalną tożsamość” – mówi przedstawiciel Karuzela Holding Sonia Cupiał.

Ponadto, w ramach nowego programu, przestrzenie zewnętrzne Karuzeli będą jeszcze bardziej otwarte na inicjatywy społeczne. Dzięki temu, Karuzela staje się nie tylko miejscem zakupów, ale również przestrzenią spotkań i integracji mieszkańców.

Nowy program Karuzeli to krok w stronę budowania trwałych więzi – między biznesem a społecznością, między tradycją a nowoczesnością.

W portfolio 11 obiektów pod logiem Karuzela

Projekty Karuzela to 11 istniejących parków handlowych i obiektów typu „convience” o łącznej powierzchni ponad 130 tys. mkw. Obiekty są realizowane przez join-venture zawiązane sześć lat temu przez Karuzela Holding i belgijski fundusz zarządzany przez Mitiska REIM.

Poprzez swoje biura w Warszawie i Poznaniu realizuje cały proces deweloperski koncentrując się na budowie parków handlowych i małych galerii w miastach o wielkości 20 tys. – 90 tys. mieszkańców.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz