EPP: Galeria Olimpia wzmacnia ofertę gastronomiczną

Do zarządzanej przez EPP Galerii Olimpia w Bełchatowie zawitała kolejna silna marka. 25 sierpnia mapa kulinarna obiektu wzbogaciła się o restaurację sieci McDonald’s.

EPP jest wystawcą targów #scf2025fall, które odbędą się we wrześniu tego roku, na terenie EXPO XXI w Warszawie.

McDonald’s to najpopularniejsza sieć restauracji szybkiej obsługi. Oferta w Polsce obejmuje szeroką gamę kanapek, napojów i deserów, a także dodatki, takie jak frytki i sałatki. Ich zróżnicowanie pozwala na skomponowanie odpowiednio zbilansowanego posiłku przez osoby mające różne potrzeby i upodobania.

Dużym ułatwieniem jest umieszczanie na opakowaniach produktów czytelnie przedstawionej informacji o wskaźnikach dziennego zapotrzebowania oraz specjalny serwis internetowy www. McDonaldsmenu.info pozwalający m.in. na obliczenie indywidualnego zapotrzebowania na podstawowe składniki odżywcze i zestawienie go z produktami McDonald’s.

W sąsiedztwie nowej restauracji został otwarty plac zabaw, który odpowiada na potrzeby rodzin z dziećmi. Nowy plac zabaw jest dostępny w centralnej części galerii obok sklepu worldbox i BigStar.

Galeria Olimpia ma około 80. najemców

Galeria Olimpia to nowoczesne centrum handlowe, które od lat stanowi ważny punkt na zakupowej mapie Bełchatowa i regionu. Na powierzchni najmu obejmującej niemal 33 000 mkw. znajduje się około 80 lokali handlowych i usługowych, oferujących szeroki wachlarz produktów i usług, od globalnych marek po lokalnych liderów, doskonale znanych i cenionych przez mieszkańców. Wśród kluczowych najemców znajdują się m.in. H&M, Medicine, Pepco, Sinsay, Ryłko, Wojas, Deichmann, CCC, a także salony jubilerskie Apart i YES. Segment multimediów i elektroniki reprezentują Empik, Media Expert oraz RTV EURO AGD. Ofertę uzupełnia hipermarket Carrefour, który zapewnia kompleksowe zakupy spożywcze w jednym miejscu.

Galeria Olimpia to nie tylko zakupy, to także przestrzeń do spotkań, relaksu i aktywnego spędzania czasu. Klienci mogą skorzystać z różnorodnych punktów gastronomicznych, kina Helios oraz stref wypoczynku, co czyni centrum atrakcyjnym miejscem dla całych rodzin. Dodatkowym atutem jest przestronny parking z 1050 miejscami postojowymi, zapewniający komfortowy dostęp do obiektu.

EPP ma portfolio 28 obiektów handlowych

EPP jest największym zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu (GLA). Portfel, którym zarządza obejmuje 34 projekty (28 obiektów handlowych i 6 kompleksów biurowych) o łącznej wartości około 2,9 miliardów euro i powierzchni najmu wynoszącej 1,2 miliona metrów kwadratowych. Nieruchomości są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.

EPP dąży do dostarczenia najemcom atrakcyjnej i innowacyjnie zarządzanej powierzchni, wspierając w ten sposób rozwój ich biznesu. Należy do Redefine Properties, drugiego największego funduszu inwestującego w nieruchomości (REIT) notowanego na giełdzie w Johannesburgu (JSE).

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz