komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Sieć Popeyes weszła do stolicy Małopolski

Popeyes kontynuuje ekspansję na rynku polskim. Kraków dołączył do kulinarnej mapy świata Popeyes. 4 września wystartowała pierwsza w mieście, a 19. w Polsce, restauracja tej kultowej sieci. Już od wczesnych godzin porannych przed lokalem ustawiła się kolejka osób – niektórzy pojawili się już poprzedniego dnia, by zdobyć roczne vouchery i poczuć klimat nowoorleańskiej fiesty.
Restauracja mieści się w centrum handlowym Bonarka.
Atmosfera otwarcia była prawdziwie festiwalowa. Na gości czekał brass band, strefy z tatuażami i personalizownymi bransoletkami, hostessy robiące zdjęcia oraz konkursy z gadżetami. Przed Bonarką stanęła największa atrakcja dnia – spektakularny balon Popeyes, inspirowany krakowską tradycją lotów nad Wisłą. To właśnie w nim krakowianie mogli zrobić sobie pamiątkowe zdjęcia, a najbardziej kreatywne ekipy dostały szansę wygrania unikalnej kolacji w balonie.
„Kraków ma wyjątkową duszę – to miasto młodych, energicznych ludzi, którzy kochają dobrą kuchnię i wspólne chwile. To było widać dziś od rana – kolejki, entuzjazm i niesamowitą energię. Cieszymy się, że pierwsze Popeyes w Krakowie ruszyło w tak spektakularnym stylu. To sukces, który pokazuje, jak bardzo krakowianie byli gotowi na smaki prosto z Luizjany”- mówi Kamila Węcka, Marketing Manager Popeyes w Polsce.
Nowa restauracja w Bonarce oferuje wszystkie kultowe pozycje Popeyes – od Chicken Sandwich’a, przez soczystego kurczaka w chrupiącej panierce, po frytki Cajun i sezonowy hit – viralowe sosy Dip’n’Drip, które podbiły media społecznościowe.
„Cieszymy się bardzo, że Popeyes dołącza do grona najemców strefy food court, a mieszkańcy Krakowa będą mogli spróbować słynnych smaków Luizjany. Bonarka wyznacza trendy i wciąż intensywnie się zmienia, podążając za gustami i potrzebami konsumentów. Poza nowościami modowymi czy kulinarnymi nie brakuje interesujących wydarzeń, które przyciągają klientów z całego regionu” – komentuje Szymon Szlachta, marketing manager centrum handlowego Bonarka.
Na rynku ponad 50 lat
Popeyes®, obecny na rynku od 1972 roku, zasłynął na całym świecie dzięki wyjątkowej recepturze marynowania kurczaka przez 12 godzin w mieszance inspirowanej Luizjaną oraz chrupiącej panierce. Polska sieć rozwija się w dynamicznym tempie, dostosowując swoje koncepty do różnych potrzeb klientów – od klasycznych lokali, przez restauracje w centrach handlowych, po nowoczesne Drive Thru. Marka od startu w naszym kraju, w 2023 roku, zdążyła już zdobyć rzesze fanów, a każde otwarcie przyciąga długie kolejki.
Za rozwój marki Popeyes w Europie Środkowo-Wschodniej odpowiada firma Rex Concepts, która rozwija segment QSR (quick service restaurant) w Polsce, Czechach i Rumunii. Obecnie firma zatrudnia ponad 2,5 tys. pracowników w regionie, konsekwentnie budując pozycję lidera jako masterfranczyzobiorca Popeyes i Burger King w tych krajach.