komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Polskie marki wybierają Stary Browar w Poznaniu

Polskie marki autorskie chętnie wybierają Stary Browar jako pierwszą lokalizację swoich sklepów w Poznaniu. W Pasażu niedawno miało miejsce otwarcie salonu MUUV. To właśnie w Starym Browarze na poznańskim rynku zadebiutowały popularne polskie brandy, jak Elementy czy obuwniczy koncept Balagan.
Autorska moda to od wielu lat nieodłączny składnik oferty i DNA Starego Browaru.
„Debiutowały u nas takie marki jak Bizuu, Hector & Karger, Orska, multibrand TUTU Polscy Projektanci, a 303 Avenue, Elementy, La Mania i Balagan to przykłady konceptów, które wybrały naszą galerię na swój pierwszy poznański adres” – mówi Renata Gralec, Dyrektor Centrum Stary Browar.
„Wiele z tych współprac zaczynało się od małych, niszowych lokalizacji czy kilkudniowych eventów, aby później przekształcić się w regularny butik z pokaźnym gronem stałych klientów. Polskie marki autorskie są cenione za unikalny design, ale też jakość i wartości związane z lokalną produkcją” – podkreśla.
Stary Browar regularnie gości wydarzenia zakupowe niezależnych polskich marek.
„Powodzeniem cieszy się format weekendowych archive czy sample sales – to świetny sposób na przedstawienie marki browarowym klientom, którzy szukają nowości albo chcą przymierzyć rzeczy marek znanych z internetu” – dodaje Renata Gralec.
W tym roku Stary Browar był gospodarzem m.in. wyprzedaży marek She is Sunday i Le Collet, czyli autorskiej marki Mai Bohosiewicz. Swoją archive sale przeprowadził też Miły Duch – lokalna marka premium znana klientkom głównie ze sklepu online.
Polska moda w Starym Browarze
W sierpniu w Pasażu odbyło się otwarcie pierwszego w Poznaniu salonu MUUV – marki stworzonej przez Malinę Kurowską i Kaję Lizut. Aranżacja butiku w duchu nowoczesnego minimalizmu doskonale współgra z estetyką kolekcji MUUV, w których dominują monochromatyczne kolory i proste formy. Kolejna premiera marki z polskim rodowodem miała miejsce kilka dni temu w drugim skrzydle Starego Browaru, Atrium, gdzie swój salon otworzyło Hexeline.
„Świetne krawiectwo i design, który wdzięcznie łączy trendy i ponadczasową klasykę – to kolekcje, które przemawiają zarówno do klientek z pokolenia Silver, jak i młodszych generacji. Polska moda ma się świetnie i świetnie się czuje w Starym Browarze” – podsumowuje Dyrektor Centrum.
Stary Browar ma blisko 200 najemców
Stary Browar jest współczesnym centrum mixed-use – handlowym i kulturalnym – zlokalizowanym w sercu Poznania. Ze swoją ofertą dociera zarówno do osób mieszkających lub pracujących w centrum miasta, jak i do mieszkańców całej aglomeracji poznańskiej i regionu. W Starym Browarze działa blisko 200 marek: sklepy brandów sieciowych i indywidualnych (w tym butiki autorskie i kilkadziesiąt marek selektywnych), restauracje i kawiarnie, Food Hall, przestrzenie biurowe, wystawiennicze i eventowe, Multikino, Pop Culture Gallery, plac miejski oraz 4-hektarowy park.
Twórczynią Starego Browaru jest Grażyna Kulczyk. Od 2015 r. właścicielem jest DWS Grundbesitz GmbH – jeden z czołowych funduszy inwestycyjnych na świecie z ponad 60-letnim doświadczeniem i międzynarodową reputacją. Doświadczenia zakupowe klientów Starego Browaru wzbogaca doskonała oferta kulinarna i eventowa z wystawami, koncertami, modowym piknikiem i wydarzeniami w parku.