komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Popeyes kontynuuje ekspansję i dowozi w kolejnych miastach

Popeyes rozszerza dostawy na kolejne miasta w Polsce. Mieszkańcy Koszalina i Wałbrzycha mogą zamawiać swoje ulubione dania z Popeyes dzięki współpracy z platformą Pyszne.pl.
Popeyes rozszerza dostawy na kolejne lokalizacje w Polsce. Pyszne.pl staje się partnerem Popeyes w Koszalinie i Wałbrzychu. Sieć, jak to ma w zwyczaju, przygotowała niespodzianki dla swoich wielbicieli: pierwsze 100 osób, które w tych miastach zamówią danie z Popeyes przez Pyszne.pl za minimum 50 zł otrzyma legendarną kanapkę Chicken Sandwich gratis (szczegóły promocji dostępne po wejściu w aplikację).
„Fani naszej marki będą mogli cieszyć się pysznymi daniami dostarczanymi prosto pod swoje drzwi już w kolejnych dwóch miastach. Dzięki współpracy z Pyszne.pl, każdy miłośnik kurczaka w stylu Luizjany będzie miał możliwość spróbowania naszych wyjątkowych dań. Jak w innych miastach, tak i w tych dwóch wprowadziliśmy do menu Delivery Specials – specjalnie skomponowane zestawy klasyków dla 1, 2 lub 4 osób, dostępne wyłącznie w dostawie” – mówi Kamila Węcka, Marketing Manager Popeyes w Polsce.
„Jesteśmy przekonani, że Pyszne.pl zagwarantuje obsługę na najwyższym poziomie, a nasi fani będą mogli delektować się autentycznym smakiem kurczaka w stylu Luizjany dokładnie tam, gdzie mają na to ochotę” – dodaje.
„Współpracja Popeyes z Pyszne.pl to doskonała wiadomość dla wszystkich fanów autentycznej kuchni z amerykańskiego południa. Jesteśmy dumni, że tak kultowa, globalna marka dołącza do naszej platformy, a jej legendarne kanapki z kurczakiem stają się dostępne na wyciągnięcie ręki dla naszych użytkowników. Jest to kolejny krok w rozwoju naszego biznesu i realizacji misji, jaką jest zapewnienie Polakom maksymalnej wygody i błyskawicznego dostępu do ich ulubionych smaków” – mówi Ewa Olenderek – Head of Strategic Accounts Poland, Pyszne.pl.
Rozszerzenie dostaw o Pyszne.pl jest uzupełnieniem dotychczasowych działań Popeyes w Polsce. Polska sieć rozwija się w dynamicznym tempie, dostosowując swoje koncepty do różnych potrzeb klientów – od klasycznych lokali, przez restauracje w centrach handlowych, po nowoczesne Drive Thru, a teraz dostawy. W zeszłym tygodniu Popeyes otworzył swoją kolejną restaurację w Krakowie i zapowiada kolejne otwarcia w nowych oraz obecnych już lokalizacjach. Marka, która podbiła serca fanów w ponad 30 krajach, stale rozszerza swoją dostępność, odpowiadając na rosnące zapotrzebowanie na wysokiej jakości kuchnię inspirowaną tradycją Luizjany i południa Ameryki.
Za rozwój marki Popeyes w Europie Środkowo-Wschodniej odpowiada firma Rex Concepts, która nieustannie rozwija segment QSR (quick service restaurant) w Polsce, Czechach i Rumunii. Obecnie firma zatrudnia ponad 2,5 tys. pracowników w regionie, konsekwentnie budując pozycję lidera jako masterfranczyzobiorca Popeyes i Burger King w tych krajach.