Zarejestruj się na SCF 2025 Fall!

REFIELD realizuje Pasaż Łańcucki z Lidlem jako operatorem spożywczym

W Łańcucie powstaje nowoczesny park handlowy – Pasaż Łańcucki, realizowany przez firmę REFIELD. Inwestycja, zlokalizowana tuż przy głównej arterii Łańcuta łączącej nowym tunelem drogowym (pod linią kolejową) autostradę A4 i drogę krajową nr 94– będzie największym miejscem handlowym w powiecie łańcuckim.

REFIELD jest wystawcą targów #scf2025fall, które odbędą się we wrześniu tego roku, na terenie EXPO XXI w Warszawie.

Skala inwestycji

Pasaż Łańcucki zaoferuje ponad 11 tys. mkw. GLA. Kluczowym najemcą będzie operator spożywczy Lidl, który zajmie około 2 tys. mkw. powierzchni. Oprócz niego w obiekcie pojawią się znane sieci odzieżowe, obuwnicze, drogeryjne, klub fitness oraz popularne dyskonty, co zagwarantuje szeroki i komplementarny mix najemców.

Projekt przewiduje również parking na ponad 380 pojazdów oraz nowoczesne udogodnienia, takie jak ładowarki do samochodów elektrycznych i paczkomat, które zwiększą komfort codziennych zakupów.

Lokalizacja i dostępność

Największym atutem inwestycji jest jej lokalizacja – działka położona tuż przy wjeździe do nowego tunelu drogowego pod linią kolejową, w centrum miasta, bezpośrednio przy głównym rondzie na drodze wojewódzkiej, która to trasa stworzyła nowy szlak łączący w środku autostradę A4 i starą DK94, które aktualnie okalają Łańcut. Dzięki temu Pasaż Łańcucki będzie łatwo dostępny nie tylko dla mieszkańców miasta i okolic, ale także dla całego powiatu łańcuckiego, liczącego ponad 80 tys. mieszkańców (3 min z autostrady A4). 

„Łańcut od dawna potrzebował nowoczesnego obiektu handlowego tej skali. Lokalizacja przy głównych trasach komunikacyjnych daje nam pewność, że inwestycja będzie miała szeroki zasięg” – podkreśla Fabian Eryk Barbarowicz, prezes zarządu Refield.

Dynamiczna komercjalizacja

Proces komercjalizacji Pasażu Łańcuckiego przebiega bardzo dynamicznie.

„Zainteresowanie ze strony najemców potwierdza potencjał zakupowy tego rynku i daje nam przekonanie, że obiekt stanie się atrakcyjnym miejscem zarówno dla klientów, jak i partnerów biznesowych” – dodaje Mateusz Świętochowski, członek zarządu.

Pasaż Łańcucki, Refield

Harmonogram

Obecnie prowadzone są intensywne prace projektowe, które poprzedzają rozpoczęcie budowy. Otwarcie Pasażu Łańcuckiego zaplanowano na I kwartał 2027 roku.

Znaczenie dla regionu

Pasaż Łańcucki będzie pierwszym obiektem tej skali w powiecie łańcuckim. Inwestycja wzmocni lokalny rynek handlowy, stworzy nowe miejsca pracy i stanie się impulsem rozwojowym dla gospodarki miasta i regionu. 

Dzięki spójnym działaniom, odważnym decyzjom inwestycyjnym i innowacyjnym projektom Refield umacnia swoją pozycję w sektorze parków handlowych. Firma aktywnie wspiera rozwój lokalnych rynków, dostarczając mieszkańcom nowoczesne przestrzenie handlowe i usługowe, które odpowiadają na zmieniające się oczekiwania zarówno najemców, jak i konsumentów w całej Polsce. W najbliższych latach Refield planuje oddać do użytku blisko 100 000 m² GLA powierzchni handlowej, co czyni go jednym z kluczowych graczy na rynku nieruchomości w Polsce.

SCF 2025 Fall
Dołącz do 1600+ uczestników!