IKEA wprowadza się do Gemini Park Bielsko-Biała

Na 3 października IKEA zaplanowała oficjalne przecięcie wstęgi nowego sklepu w Gemini Park Bielsko-Biała. Sklep o powierzchni 2000 mkw. powstaje w oparciu o najnowszą koncepcję marki, zakładającą mniejszy metraż przy zachowaniu wszystkich kluczowych funkcji dużych marketów IKEA. To pierwszy zarówno w Polsce, jak i w Europie sklep w tym formacie, wprowadzony w centrum handlowym.

Centrum przygotowało z tej okazji specjalną akcję, podczas której na klientów czekają liczne atrakcje i nagrody o wartości blisko 50 tys. zł. Ma to być symboliczne, a jednocześnie huczne powitanie nowego, wyjątkowego „lokatora”, zapewniające odwiedzającym angażujące doświadczenia i emocje.

Otwarcie IKEA w Gemini Park Bielsko-Biała to ważny moment zarówno dla lokalnej społeczności, jak i całego rynku retail w regionie. Sklep o powierzchni 2000 mkw. powstaje w oparciu o najnowszą koncepcję marki, zakładającą mniejszy metraż przy zachowaniu wszystkich kluczowych funkcji dużych marketów IKEA. To pierwszy zarówno w Polsce, jak i w Europie sklep w tym formacie, wprowadzony w centrum handlowym.

W nowym salonie IKEA klienci znajdą ponad 3000 produktów wyposażenia wnętrz, z czego ponad 1000 dostępnych będzie od ręki. Pozostały asortyment można zamówić wygodnie z dostawą do domu. Oferta obejmie także sezonowe nowości i regularnie zmieniające się aranżacje wnętrz. Integralną częścią sklepu będzie Studio planowania i zamówień, przeniesione do wnętrza lokalu, gdzie klienci skorzystają z profesjonalnego wsparcia przy projektowaniu kuchni i systemów przechowywania. Sklep zaoferuje również gastronomię – m.in. kultowe szwedzkie klopsiki, frytki, lody i kawę.

IKEA rozpakowuje się w Gemini Park

Otwarcie nowego, wyjątkowego najemcy wspiera kampania marketingowa, której motywem przewodnim jest przeprowadzka i symboliczne „wprowadzanie się” IKEA do Gemini Park Bielsko-Biała. Już od 22 września na ulicach Bielska-Białej można zobaczyć Fiata 126p w barwach marki z charakterystycznymi pudłami na dachu, zapowiadającego otwarcie sklepu. Dopełnieniem akcji był sampling 1500 kultowych niebieskich toreb FRAKTA klientom centrum handlowego, przygotowując ich na zakupy w nowym formacie IKEA.

Kulminacją całej kampanii otwarcia będzie dwudniowa „parapetówka”. Wielkie powitanie nowego lokatora zaplanowano na 3 i 4 października. W centralnym punkcie galerii powstanie specjalna strefa przypominająca przestronny pokój dzienny umeblowany produktami IKEA, w której mieszkańcy będą mogli wspólnie świętować otwarcie przy muzyce, szwedzkich przekąskach i licznych atrakcjach. Na wszystkich klientów czekać będą także nagrody o łącznej wartości blisko 50 tys. zł. Każdy, kto zrobi zakupy w centrum za min. 200 zł, otrzyma jedną z 500 kart podarunkowych IKEA o wartości 50 zł i co godzinę szansę na nagrodę dodatkową – 1000zł na zakupowe szaleństwo w nowym sklepie IKEA w Bielsku-Białej.

„Zależało nam, aby otwarcie IKEA w Gemini Park Bielsko-Biała było czymś więcej niż standardowym wydarzeniem handlowym. Chcieliśmy stworzyć angażujące doświadczenie, które połączy emocje i realną wartość dla lokalnej społeczności. Kampania powitalna jest efektem naszej bliskiej, partnerskiej współpracy z marką – wspólnie połączyliśmy siły marketingowe, aby każda inicjatywa będąca częścią akcji była spójna i przemyślana.

Projekt ten doskonale wpisuje się zarówno w strategię centrum, jak i wizerunek samej IKEA – ma charakter społeczny i rodzinny, łączy pokolenia i buduje poczucie wspólnoty wokół ważnego dla regionu wydarzenia” – mówi Marcin Ochmański, Dyrektor Marketingu Gemini Park Bielsko-Biała.

Event i kampania otwarcia nie są pierwszym wspólnym przedsięwzięciem Gemini Park i IKEA. W ostatnich latach obie marki zrealizowały w Bielsku-Białej szereg spektakularnych akcji marketingowych, wśród nich pierwszy w mieście Wielki Turniej Skręcania Mebli, w którym główną nagrodą było 15 tys. zł na metamorfozę mieszkania z IKEA czy konkurs polegający na odgadnięciu liczby produktów IKEA ukrytych w specjalnie zaaranżowanej spiżarni, nagradzany kartą podarunkową o wartości 10 tys. zł.

Dotychczasowe sukcesy wspólnych inicjatyw, oparte na wzorowej współpracy i dużym zaangażowaniu obu marek, stanowią najlepszą zapowiedź mocnego debiutu nowego konceptu IKEA w Gemini Park Bielsko-Biała.

Gemini Park Bielsko-Biała ma ponad 120. najemców

Gemini Park Bielsko-Biała to nowoczesne centrum handlowo-rozrywkowe położone w samym sercu stolicy Podbeskidzia. Powierzchnię 43,5 tys. mkw. GLA wypełnia ponad 120 sklepów, punktów usługowych i lokali gastronomicznych. Wśród nich znajdują się flagowe polskie i światowe marki modowe, m.in.: H&M, C&A, New Yorker, Empik, Reserved, House, Cropp, Sinsay, Mohito, Tatuum, Diverse, CCC, Deichmann, Ochnik, Wittchen, Wojas czy Ryłko, a także drogerie: Rossmann, Hebe i perfumeria Douglas. W trzykondygnacyjnym obiekcie znajdują się również sklepy: Pepco, Dealz, home&you oraz salony jubilerskie, m.in.: Apart i Yes. Rodzinny charakter galerii, obok bogatej oferty zakupowej, tworzy unikatowy w skali kraju plenerowy „Park W DECHE!” oraz park linowy o łącznej powierzchni ponad 10 tys. mkw.

Tenant mix dopełniają m.in.: jedyne w Bielsku-Białej 10-salowe kino Cinema City, 30 punktów usługowych oraz 14 lokali gastronomicznych z różnorodnym menu, m.in.: McDonald’s, KFC, Pizza Hut, Olimp, Makarun i Costa Coffee. Ofertę wzbogaca jeden z największych klubów fitness w regionie – JUST GYM oraz salon IKEA.

Wsłuchując się w potrzeby klientów i najemców, Gemini Park Bielsko-Biała nieustannie wdraża nowe projekty budując trwałe relacje z lokalną społecznością i partnerami. Galeria zapewnia 1100 bezpłatnych miejsc parkingowych. Została otwarta w 2009 roku, a następnie rozbudowana w 2014 roku. Właścicielem obiektu jest Gemini Holding Sp. z o.o.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz