Polska marka modowa Reserved, należąca do Grupy LPP, umacnia swoją pozycję na rynku niemieckim, otwierając nowy salon w Westfield Centro Oberhausen – największym centrum handlowo-rozrywkowym w Niemczech. Salon zajmuje łącznie 2748 mkw. To już 18. sklep Reserved w tym kraju, co potwierdza ugruntowaną pozycję marki oraz strategiczną rolę rynku niemieckiego w jej działalności międzynarodowej.
Reserved od ponad dekady rozwija działalność na rynku niemieckim w oparciu o kanał online i tradycyjne sklepy. W tym czasie marka zbudowała sieć sprzedaży stacjonarnej o łącznej powierzchni przekraczającej 40 tys. mkw. i ugruntowała swoją pozycję w największych ośrodkach handlowych, m.in. w Düsseldorfie, Kolonii, Frankfurcie, Monachium i Hamburgu. Silna koncentracja w zachodniej części Niemiec przełożyła się na wysoką rozpoznawalność Reserved w tym regionie. Dzięki przestronnym salonom o średniej powierzchni 2400 mkw. klienci mają dostęp do pełnej oferty marki w komfortowych warunkach. Otwarcie 18. lokalizacji w Niemczech w prestiżowym Westfield Centro Oberhausen stanowi kolejny krok w realizacji długoterminowej strategii umacniania marki na tym rynku oraz rozwijania trwałych relacji z klientami.
„Rozwinięta infrastruktura handlowa czyni Niemcy jednym z kluczowych i najbardziej dynamicznych rynków sprzedaży dla Reserved. Dążymy do wzmocnienia naszej obecności w najważniejszych punktach handlowych, budując pozycję Reserved jako silnej, nowoczesnej marki modowej, która łączy nowoczesny design z innowacjami i dostępnością. Tym, co wyróżnia nas na rynku, są stylowe kolekcje, nowoczesne koncepcje sklepów oraz podejście skoncentrowane na kliencie” – zaznacza Martin Kanngiesser, Managing Director at LPP Deutschland.
Otwarty 13 listopada br. salon Reserved w Westfield Centro Oberhausen, największym centrum handlowo-rozrywkowym w Niemczech, zajmuje łącznie 2748 mkw. Dwupoziomowa przestrzeń łączy w sobie funkcjonalność i nowoczesny design – na parterze dostępne są kolekcje damskie, natomiast piętro przeznaczono na ofertę dla dzieci i mężczyzn, co umożliwia prezentację pełnego asortymentu marki.
„Wybór Westfield Centro Oberhausen na lokalizację naszego kolejnego salonu nie był przypadkowy. To miejsce o wyjątkowo dużym natężeniu ruchu, szerokim – zarówno regionalnym, jak i międzynarodowym zasięgu, które przyciąga osoby świadome trendów. Dzięki przestronnej powierzchni rozciągającej się na dwóch kondygnacjach mamy doskonałą okazję, by wyróżnić się na tle konkurencji. Myśląc o przyszłości Reserved w Niemczech, widzimy dla siebie miejsce w podobnych prestiżowych lokalizacjach, dzięki którym przyciągamy uwagę konsumentów – nie tylko tych odwiedzających nas w salonach, ale również online” – podkreśla Martin Kanngiesser.
Debiut w Oberhausen to kolejny etap wzmacniania pozycji Reserved w Niemczech, które pozostają dla marki jednym z bardziej perspektywicznych rynków. Plan rozwoju zakłada także dalsze wykorzystanie potencjału i budowanie wzrostu zarówno w oparciu o strategiczne lokalizacje sprzedaży tradycyjnej, jak i wzmacnianie e-commerce.
LPP ma w portfolio 5 marek
LPP jest polską firmą rodzinną, jedną z najdynamiczniej rozwijających się w branży odzieżowej w regionie Europy Środkowej. Od 30 lat z sukcesem projektuje i sprzedaje swoje kolekcje i akcesoria w Polsce i za granicą. LPP zarządza 5 markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, których oferta dostępna jest dziś w sprzedaży stacjonarnej i online na 44 rynkach na świecie. Spółka posiada sieć blisko 3200 salonów o łącznej powierzchni przekraczającej 2,6 mln m2 i każdego roku dystrybuuje produkty na 3 kontynenty.
LPP pełni też ważną rolę, tworząc miejsca pracy dla ponad 54 tys. osób w biurach i strukturach sprzedaży w Polsce, krajach Europy, Azji i Afryki. Spółka jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w ramach indeksu WIG20 oraz należy do prestiżowego indeksu MSCI Poland.