Działają już kolejne dwie restauracje Popeyes

Popeyes zagościł w przestrzeniach foodcourtu Galerii Warmińskiej. Mieszkańcy Olsztyna i okolic mają teraz okazję, by smakować orleańskiego kurczaka w chrupiącej panierce. Lokal zajmuje 140,12 mkw. powierzchni. Sieć otworzyła też restaurację w Opolu, w Solaris Center. To już 26. restauracja sieci w naszym kraju.

Marka Popeyes narodziła się ponad 50 lat temu w Nowym Orleanie w Luizjanie. Zaczynała jako jedna mała restauracja serwująca smażonego kurczaka według własnej unikalnej receptury, ale szybko zdobyła rzesze smakoszy na całym świecie, docierając też do Europy. Olsztyn to 24. punkt na mapie tej sieci w Polsce.

„Nasi klienci z podekscytowaniem czekali na otwarcie lokalu Popeyes, niektórzy nawet od dnia poprzedzającego wydarzenie. Marka umiejętnie budowała napięcie przed wejściem do Galerii Warmińskiej. W dniu otwarcia panowała naprawdę świąteczna atmosfera z orkiestrą na żywo. Pierwsze 3 osoby otrzymały roczny voucher na darmową kanapkę Chicken Sandwich, a kolejne 100 osób zostało poczęstowanych tym kultowym daniem. Cieszymy się, że w naszych przestrzeniach mieszkańcy Warmii mogą znaleźć smaki z całego świata” – mówi Michał Tur, Asset Manager NEPI Rockcastle.

W dniu otwarcia na gości czekały także specjalne atrakcje takie jak: instaspot z analogowymi aparatami, stanowisko do tworzenia spersonalizowanych kubków, konkursy oraz inne interaktywne aktywności.

Lokal Popeyes w Galerii Warmińskiej mieści się na powierzchni 140,12 mkw. na poziomie 1 w strefie foodcourt przy wejściu na amfiteatr, za Pasibusem.

Otwarcie w Opolu

„Opole od pierwszych minut pokazało, jaką ma w sobie energię. Tłumy gości, wielogodzinne kolejki,
mnóstwo uśmiechu i muzyka, która połączyła ducha miasta z duchem Nowego Orleanu. To dla nas
ogromny zaszczyt tu być. Cieszymy się, że możemy dzielić się z opolanami tym, co w Popeyes
najważniejsze: niepowtarzalnym smakiem, wyjątkową atmosferą i autentyczną radością, która
zawsze towarzyszy naszym otwarciom” – mówi Kamila Węcka – Marketing Manager Popeyes w
Polsce.

Otwarcie Popeyes w Opolu było świętem smaku, muzyki i dobrej energii. Tłumy gości, kultowe menu,
żywiołowy brass band i opolski vibe stworzyły połączenie, które trudno pomylić z czymkolwiek innym.
A to dopiero początek tej historii w stolicy polskiej piosenki. Marka została też uroczyście powitana
przez przedstawicieli Solaris, którzy symbolicznym, ciepłym gestem rozpoczęli współpracę z nowym
partnerem wręczając tabliczkę powitalną, kwiaty i drobne upominki.

Ponad 50 lat doświadczenia

Kuchnia Popeyes powstała z połączenia trzech, kompletnie innych od siebie światów: zachodnich Afrykanów, Cajunów, potomków francuskich Kanadyjczyków i Kreoli. Dzięki tej różnorodności powstały wyjątkowe smakowite dania.

W menu Popeyes można znaleźć pozycje od kultowej kanapki Chicken Sandwich, przez niepowtarzalne w smaku frytki Cajun Fries po kawałki kurczaka – Signature Chicken, Louisiana Wings&Nuggets, Chicken Tenders, a do tego słynne dipy: Mardi Gras, NOLA, Bold BBQ, Bayou Buffalo. Niemal wszystkie dania z kurczaka dostępne są w wersji pikantnej i łagodnej.

Popeyes®, obecny na rynku od 1972 roku, zasłynął na całym świecie dzięki wyjątkowej recepturze
marynowania kurczaka przez 12 godzin w mieszance inspirowanej Luizjaną oraz chrupiącej
panierce. Polska sieć rozwija się w dynamicznym tempie, a na mapie pojawiają się wciąż nowe
punkty – od restauracji w centrach handlowych po koncepty Drive Thru. Obecnie Popeyes ma 26 restauracji w Polsce, z czego 15 z nich otworzył w tym roku i nie poprzestanie na tym – do końca
2025 powstanie jeszcze kilka lokali w obecnych oraz nowych już lokalizacjach.

Za rozwój marki Popeyes w Europie Środkowo-Wschodniej odpowiada firma Rex Concepts.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz