Już 3 grudnia w Gorzowie Wielkopolskim otworzy się pierwsza kawiarnia Starbucks w tym mieście. Lokal będzie znajdował się w Galerii Askana. Klienci będą mieć do dyspozycji 30 mkw. powierzchni w środku lokalu oraz aż 100 mkw. powierzchni patio.
Od teraz będzie tu można rozkoszować się kultowymi napojami marki, szerokim wyborem kaw wysokiej jakości 100% Arabica, a także przepysznymi przekąskami. Mieszkańcy Gorzowa Wielkopolskiego zyskali właśnie kolejne wyjątkowe miejsce na złapanie oddechu i spotkanie z bliskimi w aromatycznej atmosferze kawiarni.
Sieć Starbucks jest obecna w Polsce od 2009 roku. Za jej rozwój w naszym kraju odpowiedzialna jest Grupa AmRest, a najnowsza kawiarnia legendarnej sieci zostanie otwarta w Galerii Askana w Gorzowie Wielkopolskim, pod adresem Al. Konstytucji 3 Maja 102. Na Gości w nowej lokalizacji będzie czekało 30 mkw. powierzchni w środku lokalu oraz aż 100 mkw. patio, tak aby każdy mógł znaleźć swoje miejsce na chwilę oddechu.
„To pierwsza kawiarnia Starbucks w Gorzowie Wielkopolskim. Szczególnie cieszy nas, że otwieramy ją w Galerii Askana, którą dostrzegliśmy jako miejsce o ogromnym potencjale. Galeria pod skrzydłami nowego właściciela dynamicznie się rozwija, zyskuje drugą młodość i coraz mocniej przyciąga mieszkańców miasta. Dzięki tej lokalizacji nasza oferta stanie się jeszcze bardziej dostępna dla wszystkich sympatyków Starbucks w Gorzowie i okolicach” – mówi Vedran Modrić, Regionalny Dyrektor Operacyjny Starbucks Polska.
Jednak marka skupia się nie tylko na otwieraniu nowych kawiarni, ale również sukcesywnym odświeżaniu tych lokali, które działają od dłuższego czasu. Wszystko po to, by bez względu na lokalizację Goście Starbucks mogli zawsze doświadczać tego samego wyjątkowego klimatu i standardu.
Wyjątkowość kawy Starbucks
Podstawą wszystkich napojów na bazie kawy w Starbucks są najwyższej jakości ziarna 100% Arabica, których stopień palenia możemy indywidualnie dopasować do swoich potrzeb. Ale to nie jedyny sposób na spersonalizowanie ulubionego napoju. Każda kawiarnia Starbucks oferuje możliwość wzmocnienia napoju dodatkowym shotem espresso, dodania syropu smakowego czy zastąpienia tradycyjnego mleka krowiego, napojem roślinnym bądź mlekiem bez laktozy. Jak w każdej lokalizacji marki, również w nowej kawiarni w gorzowskiej Askaniena Gości czekać będą przeszkoleni bariści, gotowi do ręcznego przygotowania indywidualnych zamówień.
W nowo otwartym lokalu w Gorzowie Wielkopolskim, tak samo jak w pozostałych, kawa robiona będzie z pasją, a wnętrza wypełni atmosfera sprzyjająca wspólnemu spędzaniu czasu. Goście będą mogli delektować się kultowymi napojami Starbucks, a także skosztować zimowej oferty, wśród której królują świąteczne wydania matchy, a także Toffee Nut Latte razem z Gingerbread Latte oraz ich wersje mrożone. Ale to nie wszystko! Na Gości będzie czekał także Winter Apple Spiced Infusion – aromatyczny napar o smaku korzennych przypraw i rozgrzewających nut jabłka. Oprócz tego, Starbucks oferuje wiele innych napojów na bazie kawy, jak i tych bezkofeinowych – tak, aby każdy znalazł coś dla siebie. Sezonowe napoje rozgrzeją serca oraz zachwycą kubki smakowe wszystkich spragnionych świątecznego smaku.
Wszystko to, za co Goście tak kochają Starbucks, będzie czekało już 3 grudnia w Galerii Askana w Gorzowie Wielkopolskim!
Starbucks ma ponad 50 lat doświadczenia
Historia Starbucks Coffee Company zaczęła się w 1971 roku w Seattle. Obecnie, dysponując kawiarniami na całym świecie, Starbucks Coffee Company jest wiodącą firmą w dziedzinie pozyskiwania, sprzedaży i palenia kawy. Opierając się na naszym zobowiązaniu i przyjętych przez nas wartościach, z każdym kubkiem kawy dostarczamy naszym klientom niepowtarzalną atmosferę i wyjątkowe wrażenia (Starbucks Experience).
AmRest obecny jest na 22 rynkach
Grupa AmRest jest wiodącym multibrandowym europejskim operatorem restauracji z portfolio światowych marek w 22 krajach. AmRest prowadzi blisko 2100 restauracji pod markami franczyzowymi, takimi jak KFC, Starbucks, Pizza Hut i Burger King, a także markami własnymi, takimi jak La Tagliatella, Sushi Shop, Blue Frog i Bacoa. Ponadto, spółka posiada w swoim portfolio marki wirtualne.