NEINVER stawia na szkolenia pracowników FACTORY

1400 pracowników salonów outletowych w centrach zarządzanych przez NEINVER w Polsce wzięło udział w szkoleniach z zakresu obsługi klienta i umiejętności menadżerskich. To szefowie zespołów sprzedażowych i doradcy klienta, pracujący na co dzień dla największych marek lokalnych i światowych w outletach FACTORY.

Intensywny program szkoleń dla pracowników salonów outletowych FACTORY i ich szefów jest prowadzony od 2020 roku. NEINVER zaangażował do nich profesjonalnych trenerów i mentorów biznesowych. To jeden z ważnych elementów partnerskiej współpracy zarządcy największej sieci outletów w Polsce z partnerami biznesowymi – markami obecnymi w centrach, a także istotny punkt wsparcia w pracy nad efektywnością sprzedażową obiektów zarządzanych przez NEINVER.

Klaudia Czyżak, Neinver
Klaudia Czyżak-Janyszko, Retail Manager NEINVER w Polsce i Niemczech

„Każda marka dba o rozwój swoich pracowników. My chcemy zapewnić spójne standardy obsługi i sprzedaży we wszystkich sklepach. Te szkolenia pozwalają na ujednolicenie metod pracy, poprawę jakości obsługi klienta i efektywności sprzedaży, co w efekcie wpływa na wyniki wszystkich najemców obecnych w pasażach handlowych FACTORY.

Jako zarządca spoglądamy na całość z szerszej perspektywy, uwzględniającej specyfikę danego obiektu, a także trendy rynkowe i oczekiwania klientów outletowych. Mamy dostęp do szeregu danych, badań i obserwacji dotyczących wszystkich. To podejście sprzyja długofalowemu rozwojowi pozytywnych doświadczeń zakupowych naszych klientów i wzrostowi wyników naszych partnerów” – mówi Klaudia Czyżak-Janyszko, Retail Manager NEINVER w Polsce i Niemczech.

Szkolenia mają formę 2-dniowych warsztatów, organizowanych w niewielkich, maksymalnie kilkunastoosobowych grupach. W minionym roku przygotowane zostały w dwóch obszarach. Blok sprzedażowy koncentruje się na rozwoju umiejętności bezpośrednio związanych z efektywną obsługą klienta, technikami sprzedaży, negocjacjami oraz budowaniem długotrwałych relacji z klientami. Blok menadżerski jest skierowany do liderów zespołów i koncentruje się na tematach, takich jak zarządzanie zespołem, motywowanie pracowników, efektywna komunikacja, delegowanie zadań czy zarządzanie konfliktami.

Program wszystkich modułów został starannie opracowany przez profesjonalną firmę szkoleniową, w oparciu o potrzeby i doświadczenia osób, pracujących na co dzień w FACTORY. To duża porcja teorii i zajęć praktycznych, umożliwiających przećwiczenie zdobytej wiedzy przed jej wykorzystaniem w rzeczywistych sytuacjach w sklepach.

„Efekty szkoleń są bardzo dobre. Obserwujemy poprawę interakcji z klientem, co bezpośrednio przekłada się na lepsze współczynniki okołosprzedażowe, a tym samym wzrost sprzedaży ogólnej. Menadżerowie zyskali większą świadomość w zakresie zarządzania, zwłaszcza jeśli chodzi o pracę z młodszymi, często mniej doświadczonymi zespołami. Udoskonalone zostały również ich umiejętności w zakresie motywowania pracowników, delegowania zadań i rozwiązywania konfliktów. Zauważamy też, jak po szkoleniach pracownicy lepiej utożsamiają się z naszymi centrami outletowymi jako miejscem pracy” – dodaje.

Nowością, wprowadzoną przez NEINVER w 2024 roku do programu szkoleniowego, stały się indywidualne sesje online, prowadzone przez trenerów bezpośrednio z kierownikami sklepów.  Wspomniane spotkania mentoringowe zyskały ogromne zainteresowanie i najwyższe oceny menadżerów sklepów.

„Traktujemy te szkolenia jako inwestycję w długofalowy rozwój naszych partnerów biznesowych oraz w budowanie silnej, spójnej kultury obsługi klienta w całym centrum outletowym. Na bieżąco monitorujemy wyniki zespołów sprzedażowych i oceniamy efektywność szkoleń. Warto inwestować w rozwój” – podsumowuje Klaudia Czyżak- Janyszko.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz