R E K L A M A
[WYWIAD] Piotr Mierzwa, Kappahl: W 5-6 lat chcemy podwoić ilość sklepów stacjonarnych w Polsce
Rozwijamy się w Polsce dwutorowo. Poza flagowym Kappahl, mamy również brand Newbie – w rozmowie z SCF News | Retailnet.pl mówi Piotr Mierzwa, Expansion Manager, Kappahl Polska.
Karuzela Holding ruszyła z parkiem handlowym w Świebodzinie
Karuzela Świebodzin powitała swoich pierwszych klientów. Kompleks handlowy ma powierzchnię 15 000 mkw. i daje możliwość zakupów w blisko 20. sklepach.
Trwa finałowe odliczanie przed otwarciem Galerii Starówka ale pierwszy najemca już działa
Trwają ostatnie prace przed zaplanowanym na 26 kwietnia otwarciem galerii Starówka w Lesznie. Wcześniej ruszył klub fitness Just Gym na piętrze galerii.
Nhood Services Poland rozwija współpracę z JYSK
Jysk dołączył do najemców podwarszawskiej Galerii Łomianki. Salon tej marki ma powierzchnię aż 1785 mkw. Zarządcą galerii jest Nhood Services Poland.
Klepierre: Flower Market w galerii Poznań Plaza
Wszystkich wielbicieli florystyki i pasjonatów dekoracji wnętrz, centrum handlowe Poznań Plaza zaprasza na warsztaty ogrodnicze i targi Flower Market.
[WYWIAD] Anna Niemira-Jurek, PRCH: branża nieruchomości dobrze przygotowana do raportowania ESG
Firmy podchodzą do tematu ESG bardzo profesjonalnie i poważnie, zdając sobie sprawę z jego znaczenia - mówi w rozmowie z Retailnet Anna Niemira-Jurek, Kierownik Działu Operacyjnego PRCH
Castorama otworzyła 103. sklep w Polsce
Castorama otworzyła swój 103. sklep w Polsce. Sieć postawiła na kompaktowy i wygodny koncept Smart. Sklep mieści się w centrum handlowym Dekada w Grójcu.
Grupa CDRL: wojna w Ukrainie miała decydujący wpływ na ujemny wynik finansowy w roku 2023
Wojna na Ukrainie była w ubiegłym roku głównym czynnikiem mającym wpływ na działalność Grupy CDRL - piszą Marek Dworczak, Prezes Zarządu i Tomasz Przybyła, Wiceprezes Zarządu, Grupy CDRL.
Ingka Centres wprowadza nowe, innowacyjne przestrzenie dla całych rodzin
Ingka Centres, firma zarządzająca obiektami handlowymi rozpoczyna kampanię pod nazwą Główka Pracuje, w ramach której stworzyła nową, interaktywną przestrzeń ‒ Umysłową Siłkę.
[ANALIZA] Przyszłość monobrandowych sklepów z elektroniką i AGD w Polsce
O ile sprzedaż w sklepach wielobrandowych i marketplace’ach jest mocno uzasadniona ekonomicznie i odpowiada na potrzeby klientów, to jaką rolę odgrywają sklepy wyłącznie jednej marki?
Cushman & Wakefield: polski rynek handlowy zanotował dobre otwarcie 2024 roku
Według Cushman & Wakefield otwarcie 2024 roku może napawać optymizmem. Pod względem nowej podaży kolejne miesiące mogą być zbliżone lub nawet lepsze w porównaniu do ubiegłego roku.
REDKOM Development sfinalizował sprzedaż Parku Glinianka
Sfinalizowana została transakcji sprzedaży Parku Glinianka należącego do portfela parków handlowych REDKOM Development! Obiekt trafił do portfela CEE-BIG B.V.
ZPPHiU: wymogi z obszaru ESG w centrach handlowych dotyczą ich właścicieli
Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU) wskazuje, że nowe, europejskie wymogi ESG wobec nieruchomości dotyczą ich właścicieli, a nie najemców