Program
wtorek 08.04.2025
8.00 – 18.00
Targi i konferencja rynku centrów handlowych w Polsce
Centrum Konferencyjne Legia, Łazienkowska 3, 00-449 Warszawa
11.00 – 11.05
Oficjalne otwarcie targów SCF 2025 Spring
11.05 – 12.45
Rynek centrów handlowych wobec nowych wyzwań
Rynek handlowy w trendzie stabilnego wzrostu – prezentacja raportu
Proces modyfikacji formatów handlowych, jako odpowiedź na zmiany demograficzne
Od kosztów do zysków – jak zrównoważony rozwój i digitalizacja pomagają centrom handlowym w dobie rosnących kosztów?
Rynek centrów handlowych pod presją rosnących kosztów
Rozliczenia kosztów wspólnych: perspektywa najemców centrów handlowych
12.45 – 13.15
Finansowanie rynku centrów handlowych
Warunki finansowania projektów handlowych
Finansowe aspekty rozbudowy portfela parków handlowych
13.15 – 14.00
Przerwa
14.00 – 14.45
Rynek centrów handlowych w Polsce – perspektywa najemców
Celio – strategia powrotu na polski rynek
Xtreme Fitness – 227 rentownych klubów do roku 2027
14.45 – 15.45
Rynek centrów handlowych w dobie rewolucji technologicznej
AI’m a Human – serce i rozum zwiększają efektywność na rynku nieruchomości, czyli jak skutecznie korzystać z AI
Rewolucja pop-up store – nowa rzeczywistość branży retail od 2025 roku
Stacje ładowania pojazdów elektrycznych jako uzupełnienie oferty parków i centrów handlowych
19.00 – 24.00
Afterparty, Klub BANK, Warszawa, ul. Mazowiecka 14 – wstęp dla uczestników z kartami VIP
środa 09.04.2024
11.00 – 11.30
Rynek centrów handlowych w dobie omnichannel
Siła handlu stacjonarnego jako gwarancja rozwoju rynku centrów handlowych
Od zakupów do doświadczeń: centra i parki handlowe oczami klienta
11.30-12.00
Projekty Mixed-use wchodzą w fazę dojrzałości – ewolucja rynku obiektów wielofunkcyjnych
Mixed-use 2.0: adaptacja projektów wielofunkcyjnych do zmieniających się potrzeb – raport rynkowy
Browary Warszawskie i Fuzja, czyli projekty, które zmieniają miasta
12.00-12.30
Konsolidacja rynku parków handlowych – kluczowe wyzwania
Strategie rozwoju portfela parków handlowych: trendy i wyzwania w zarządzaniu rozproszonymi obiektami
Scenariusze ewolucji rynku parków handlowych – granice procesu konsolidacji
12.30 – 13.30
Proces budowania pozycji rynkowej galerii handlowych – rola managementu
Manufaktura rozbija bank, czyli jak skutecznie zarządzać procesem komunikacji galerii handlowej
Zrównoważone galerie handlowe: proces modernizacji i rewitalizacji obiektów handlowych
Libero Katowice, czyli galeria z sąsiedztwa