Reklama na rynku centrów handlowych

Zintegrowana komunikacja marketingowa

Nasze media

Firmy działające na rynku centrów handlowych mogą korzystać z naszych trzech kanałów komunikacji: portalu Retailnet.pl, miesięcznika Shopping Center Poland Magazine i targów Shopping Center Forum. Za ich pośrednictwem komunikują się między sobą: właściciele i zarządcy centrów handlowych z najemcami, a także dostawcy usług i technologii dla retailu z potencjalnymi klientami.

Połączenie trzech kanałów komunikacji (internet, prasa, targi) daje gwarancję skutecznego dotarcia do grupy docelowej.

W zasięgu oddziaływania naszych kanałów komunikacji znajduje się ponad 10 000 osób: profesjonalistów oraz przedstawicieli zarządów ponad 200 deweloperów i inwestorów centrów handlowych, 800 sieci handlowych, usługowych i gastronomicznych działających w galeriach handlowych oraz ponad 150 dostawców usług i technologii dla rynku RETAIL.

Pełnej informacji na temat oferty reklamowej wydawnictwa udziela:

Radosław Rybiński

dyrektor zarządzający

tel. (+48) 22 521 20 00

Kanały komunikacji

Formularz kontaktowy