Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Stava i Pointpack podpisały list intencyjny. Chcą rozwijać segment lokalnych dostaw

Stava S.A. oraz Pointpack S.A. podpisały list intencyjny w sprawie rozwoju wzajemnej współpracy. Obie spółki chcą wspólnie rozwijać segment lokalnych usług miejskich skoncentrowanych na niezawodnych dostawach.

Pointpack S.A. jest doświadczonym integratorem budującym rozwiązania IT dla branży handlowej i kurierskiej w obszarze ostatniej mili logistyki miejskiej, systemów kasowych i punktów “click and collect”. Spółka skupia się na budowaniu efektów synergii i skali wypływającej z integracji wielu partnerów poprzez tworzenie przestrzeni biznesowej do koopetycji w handlu tradycyjnym oraz internetowym, logistyce i usługach na żądanie.

– Obecnie wspieramy ponad 8 tys. punktów handlowych w integracji usługi nadawania i odbierania przesyłek. Tworzymy ekosystem, dzięki któremu efekt skali pojawia się szybciej, a klienci mają możliwość skorzystania z usług kurierskich, oszczędzając swój czas. Szacujemy, że do 2025 r. roczna liczba przesyłek wzrośnie do ok. 32 na mieszkańca w porównaniu do ok. 14 w tym roku – mówi Marek Piosik, prezes Pointpack S.A.

Trend rozwoju segmentu dowozów zakupów

Stava S.A. jest największą franczyzową siecią gastro-kurierską, która rozwija także ofertę w zakresie lokalnych usług kurierskich ostatniej mili dla branży handlowej. Usługi Stava są komplementarne do usług Pointpack.

– Rozwój segmentu dowozów zakupów i innych usług realizowanych dla branży handlowej w zakresie logistyki ostatniej mili znacząco przyspieszył w 2020 roku i wszystko wskazuje na to, że ten trend utrzyma się w 2021 roku. Stava S.A. inwestuje w rozbudowę oferty dla sieci handlowych i dlatego bardzo się cieszymy z perspektywy dalszej, szerszej współpracy z Pointpack S.A. – mówi Grzegorz Aksamit, wiceprezes Stava S.A.

Stava S.A. prowadzi obecnie emisję akcji w modeli crowdfundingowym.

Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

SCF 2024 Spring

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa.

Rejestracja uczestników