Netto: mijający rok był dla nas bardzo wymagający

Jeszcze przed końcem roku 2020 pięć miast w Polsce zyskało całkiem nowe sklepy Netto. Sieć powiększyła się o sklepy w Ełku, Mrągowie, Poznaniu i Mościskach k. Warszawy. Otwarcia były wynikiem realizacji strategii marki, opartej o koncept 3.0.

Wszystkie nowo otwierane sklepy duńskiego dyskontera są zgodne z flagowym modelem sieci – Netto 3.0. Jego elastyczna forma pozwala na łatwe dopasowanie do bieżących po-trzeb konsumentów. Różnorodna oferta zakupowa uwzględnia liczne kategorie produktów. Netto 3.0. to także wygoda zakupów, której sprzyjają przestronne wnętrza, szerokie alejki oraz prostota inspirowana duńskim pochodzeniem marki.

– Mijający rok był dla nas bardzo wymagający, jednak pomimo wielu wyzwań, konsekwentnie realizowaliśmy nasze założenia strategiczne. Ich zwieńczeniem są jednoczesne otwarcia kilku naszych sklepów – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska.

– W połowie grudnia na mapie Polski pojawiło się aż pięć nowych punktów Netto 3.0. Serię otwarć rozpoczęło Władysławowo, a już dwa dni później, czynne dla klientów były cztery kolejne placówki – w Ełku, Mrągowie, Poznaniu i Mościskach. To dla nas duże wydarzenie i cieszymy się, że przed samymi świętami mogliśmy sprawić naszym klientom prezent, gwarantując im pozytywne doświadczenia zakupowe – dodaje.

Netto, Władysławowo
Netto, Władysławowo

Sklepy Netto w koncepcie 3.0 poza skandynawskim designem wyróżnia także oferta zakupowa. Asortyment obejmuje m.in. świeże warzywa i owoce, a także produkty bezglutenowe, bezlaktozowe i bezcukrowe oraz artykuły z certyfikatem BIO i eko, strefa TO GO z gotowymi przekąskami czy wypieki prosto z pieca. Ponadto na terenie wybranych placówek znajdują się punkty z artykułami od lokalnych producentów.

W związku z trwającą pandemią, zarówno otwarcia, jak i funkcjonowanie nowych punktów Netto będzie odbywało się z uwzględnieniem wszelkich zasad bezpieczeństwa. Sklepy standardowo wyposażone zostały w komplet niezbędnych zabezpieczeń, chroniących klientów i pracowników.

Kontynuacja remodelingu sklepów Netto

Oprócz otwarć nowych placówek, sieć prowadzi równolegle intensywny remodeling już istniejących. W efekcie, już ponad 150 sklepów funkcjonuje – w mniejszym lub większym stopniu – zgodnie z nowym modelem Netto.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Netto to wywodząca się z Danii sieć handlowa, należąca do Salling Group. Pierwszy sklep Netto w Polsce powstał w 1995 roku w Szczecinie. Placówka od początku cieszyła się dużym zainteresowaniem – format dyskontowy stanowił w tym czasie nowość nie tylko w danym regionie, ale i na całym polskim rynku. Obecnie, po 25 latach od rozpoczęcia działalności w Polsce, Netto posiada blisko 400 sklepów oraz trzy magazyny dystrybucyjne, dzięki czemu zajmuje trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Dzięki umowie zawartej z właścicielem sieci handlowej Tesco w czerwcu 2020 r., Netto przejmie całą polską działalność spółki, zwiększając swój stan posiadania o ok. 300 sklepów i dwa centra dystrybucji. Sieć oferuje swoim klientom asortyment, którego około 95 proc. stanowią produkty od krajowych dostawców. Od dwóch lat dyskonter realizuje swoją strategię rozwoju, wykorzystując nowoczesny koncept Netto 3.0. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.