Wittchen stracił ponad 25 proc. przychodów

Spółka Wittchen, właściciel sieci sklepów z galanterią skórzaną, zanotował w IV kwartale 16 proc. spadek przychodów rok do roku. Wyniosły one, w segmencie detalicznym, 59,4 mln zł.

W okresie styczeń-grudzień sprzedaż detaliczna wyniosła 183,4 mln zł, czyli o 21 proc. mniej w ujęciu rok do roku.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży (łącznie wszystkie segmenty: detaliczny, B2B i inne) spółki Wittchen w IV kwartale 2020 roku wyniosły 75,7 mln zł. To spadek o 27 proc. rok do roku. W okresie od stycznia do grudnia łączne przychody wyniosły 210,6 mln zł. To o 26 proc. mniej niż w analogicznym okresie 2019 roku.

Wittchen ma ponad 100 salonów stacjonarnych

Wittchen S.A. jest wiodącym na polskim rynku sprzedawcą luksusowych dodatków i akcesoriów skórzanych. Prowadzi także sprzedaż obuwia i odzieży skórzanej oraz akcesoriów podróżnych. Firma została założona w 1990 roku przez Jędrzeja Rafała Wittchena, który zarządza nią wraz z żoną Moniką.

Stacjonarna sieć sprzedaży detalicznej obejmuje ponad 100 sklepów i wysp Wittchen. Spółka uruchomiła również serwis internetowy w nowej responsywnej odsłonie (RWD). Nowa wersja serwisu oprócz podstawowej funkcjonalności pozwalającej na pełne dostosowanie prezentowanych treści do różnych wersji urządzeń mobilnych zwiększa także funkcjonalność i wydajność sklepu internetowego.

Newsletter

Codzienny newsletter profesjonalistów rynku centrów handlowych