PARTNERZY PORTALU

Sieć Dino liczy już niemal 1,5 tys. sklepów

dino-polska-sklep

W 2020 r. spółka Dino zakończyła proces inwestycyjny dotyczący uruchomienia 278 sklepów, z czego uruchomionych zostało 255 sklepów, a 23 oczekują na otwarcie. Chodzi o sklepy, w przypadku których proces uzyskiwania zgód na uruchomienie został opóźniony w związku z sytuacją epidemiologiczną.

Tym samym na koniec 2020 r. sieć liczyła 1496 sklepów (otwartych i oczekujących na otwarcie),  a ich powierzchnia sprzedaży wyniosła 582,6 tys. mkw. Dla porównania w 2019 r. uruchomione zostały 243 nowe sklepy.

Wzrost sprzedaży sieci Dino

Spółka Dino Polska w pierwszych trzech kwartałach 2020 roku kontynuowała wzrost rentowności. Przychody ze sprzedaży w tym okresie wyniosły 7,4 mld zł, czemu towarzyszył dwucyfrowy wzrost sprzedaży w istniejącej sieci sklepów (LfL) na poziomie 13 proc. Spółka rok do roku odnotowała także wzrost wyniku EBITDA o 42,9 proc. do 723 mln zł oraz dalszą poprawę marży EBITDA o 0,7 pkt proc. do poziomu 9,8 proc..

Zgodnie ze swoją strategią, Dino Polska S.A. inwestuje w dalszą ekspansję – zarówno w rozwój sieci marketów, jak i w rozbudowę zaplecza logistycznego. W ciągu trzech pierwszych kwartałów 2020 roku Spółka przeznaczyła na inwestycje 681 mln zł w stosunku do 594 mln zł w odpowiednim okresie ubiegłego roku.

Facebook
LinkedIn

Informacje partnerów portalu

Najemcy

artykuły spożywcze
1 302 lokalizacji
Dino to ogólnopolska sieć średniej wielkości marketów spożywczych zlokalizowanych w pobliżu miejsc zamieszkania klientów. Sklepy Dino oferują klientom ok. 5…
Baza danych

Najnowsze informacje

Scroll to Top

Informacje

Projekty

Najemcy

Firmy

Informacje

Projekty

Typ obiektu

Liczba miejsc parkingowych

Liczba lokali

Status Inwestycji

Powierzchnia GLA w m2

Województwo

Najemcy

Typ sieci

Liczba wszystkich sklepów

Firmy

Typ firmy