Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Karuzela przygotowuje duży obiekt handlowy w Zduńskiej Woli

Spółka Karuzela przygotowuje nowy projekt o powierzchni 10 tys. mkw. GLA. w Zduńskiej Woli. Obiekt powstanie przy ulicy Łódzkiej, głównej arterii stanowiącej „kręgosłup” komunikacyjny miasta.

– Projekt realizujemy w oparciu o przebudowę dawnego budynku handlowego „Galerii Zduńskiej”, który dostosujemy do obecnych standardów – mówi Grzegorz Pękalski, Członek Zarządu spółki Karuzela Holding.

– Dodatkowo w zeszłym tygodniu wygraliśmy przetarg na nabycie od miasta przylegającej działki o powierzchni 1,6 ha, na której planujemy zrealizować kolejną część obiektu w formie parku handlowego o powierzchni ponad 5 tys. mkw. – dodaje Pękalski.

Ruszyła komercjalizacja Karuzeli w Zduńskiej Woli

Kompleks zaoferuje łącznie 10 tys. mkw. nowocześniej powierzchni handlowej, w której sklepy otworzą operatorzy działający już w Zduńskiej woli jak i nieobecni jeszcze w mieście.

– Obserwujemy duże zainteresowanie tym i innymi projektami w miastach o wielkości poniżej 50 tysięcy mieszkańców. Obecna sytuacja związana z COVIDem nie zmienia strategii najemców, którzy przyszłość handlu widzą w realizowanym przez Karuzelę i innych deweloperów formacie parków handlowych – dodaje Piotr Wasilewski z firmy Nuvalu, odpowiedzialnej za komercjalizację obiektu.

Przypomnijmy, obecnie pod nazwą Karuzela działają już obiekty w Wodzisławiu Śląskim, Turku, Lublińcu, Gołdapi, Mrągowie, Wrześni i Ełki. Aktualnie trwa budowa kolejnej w Kołobrzegu. W ciągu kolejnych dwóch lat spółka zamierza zbudować obiekty w Puławach i Świebodzinie oraz rozbudować te istniejące w Wodzisławiu Śląskim i Wrześni.

Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

SCF 2024 Spring

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem