Douglas może zamknąć 500 perfumerii

Według niemieckich mediów, sieć Douglas zamierza zamknąć nawet 500 placówek. Dotyczy to przede wszystkim rynku niemieckiego, a także krajów z południa Europy. Firma ma postawić większy nacisk na kanał e-commerce.

Tylko w Niemczech zakończy działalność od 50 d 90 perfumerii. Redukcje mają dotyczyć głównie południowej Europy, szczególnie Włoch i Hiszpanii – czytamy w informacji podawanej przez Wirtualne Media.

Międzynarodowa sieć sprzedaży Douglas

Douglas jest jedną z wiodących firm w sektorze beauty w Europie. Swoją pozycję zawdzięcza ponad 2400 perfumeriom w najlepszych lokalizacjach w 21 krajach europejskich. Prowadzi sprzedaż w modelu wielokanałowym – za pośrednictwem sklepów stacjonarnych, sklepu internetowego i aplikacji mobilnej.

W Polsce firma zarządza siecią ponad 140 perfumerii, zlokalizowanych w ponad 70 miastach – zarówno w największych metropoliach, jak i miastach będących popularnymi ośrodkami turystycznymi, m.in. w Kołobrzegu, Toruniu, Gdyni czy Zakopanem.

Newsletter

Codzienny newsletter profesjonalistów rynku centrów handlowych