Wkrótce SCF 2024 Fall
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
Według niemieckich mediów, sieć Douglas zamierza zamknąć nawet 500 placówek. Dotyczy to przede wszystkim rynku niemieckiego, a także krajów z południa Europy. Firma ma postawić większy nacisk na kanał e-commerce.
Tylko w Niemczech zakończy działalność od 50 d 90 perfumerii. Redukcje mają dotyczyć głównie południowej Europy, szczególnie Włoch i Hiszpanii – czytamy w informacji podawanej przez Wirtualne Media.
Douglas jest jedną z wiodących firm w sektorze beauty w Europie. Swoją pozycję zawdzięcza ponad 2400 perfumeriom w najlepszych lokalizacjach w 21 krajach europejskich. Prowadzi sprzedaż w modelu wielokanałowym – za pośrednictwem sklepów stacjonarnych, sklepu internetowego i aplikacji mobilnej.
W Polsce firma zarządza siecią ponad 140 perfumerii, zlokalizowanych w ponad 70 miastach – zarówno w największych metropoliach, jak i miastach będących popularnymi ośrodkami turystycznymi, m.in. w Kołobrzegu, Toruniu, Gdyni czy Zakopanem.