Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Jest prawomocne pozwolenie na budowę Parku Handlowego Karuzela Inowrocław

Karuzela Holding otrzymał prawomocne pozwolenie na budowę nowego projektu handlowego w Inowrocławiu. Obiekt będzie miał około 9,5 tys. mkw. powierzchni GLA i znajduje się przy ulicy Wojska Polskiego.

Park handlowy Karuzela powstanie w bezpośrednim sąsiedztwie sklepów Bricomarche, Carrefour, Leroy Merlin i Galerii Solnej z Tesco.

– Obiekt będzie miał formułę parku handlowego która to formuła najlepiej sprawdziła się w okresie restrykcji związanymi z Covid – informuje Grzegorz Pękalski, Prezes Zarządu Karuzela Holding.

Najemcami nowego projektu są już sklepy: Sinsay, Media Expert, Tedi i KiK, które zajmą ponad połowę powierzchni Karuzeli. Obiekt uzupełnia asortyment okolicznych sklepów o ofertę dyskontową a także, razem z istniejącymi już obiektami, będzie największą koncentracją handlu w mieście o łącznej powierzchni handlowej przekraczającej 43 tys. mkw.

– Inowrocław to duże miasto, a obecny szybki rozwój dyskontów jest kluczowy dla rozwoju parków handlowych – mówi Marceli Maćkiewicz odpowiedzialny za komercjalizacje Karuzeli w Inowrocławiu.

Sieć parków handlowych Karuzela

Obecnie pod nazwą Karuzela działają już obiekty w Wodzisławiu Śląskim, Turku, Lublińcu, Gołdapi, Mrągowie, Wrześni i Ełku. Aktualnie trwa budowa kolejnej w Kołobrzegu. W ciągu kolejnych dwóch lat spółka zamierza zbudować obiekty w Puławach i Świebodzinie oraz rozbudować te istniejące w Wodzisławiu Śląskim i Wrześni.

karuzela-inowroclaw-wizualizcja

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem