Wkrótce SCF 2024 Fall
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
Amerykańska sieć pizzerii Papa John’s poszukuje partnerów franczyzowych na polskim rynku. Plany sieci zakładają otwieranie lokali własnych i franczyzowych w kolejnych miastach. Do tej pory marka dostępna była tylko w Warszawie.
Papa John’s to jedna z trzech największych na świecie marek działających na rynku dostaw pizzy. W Polsce jest obecna od grudnia 2017 roku. Zarządza nią spółka Lech Pizza – będąca częścią największego franczyzobiorcy marki na świecie – PJ Western. Po 2 latach samodzielnego rozwoju i uruchomieniu 6 własnych lokali, w październiku 2019 roku spółka postanowiła skupić część swoich działań na poszukiwaniu Partnerów franczyzowych na polskim rynku.
W połowie lipca 2020 roku Lech Pizza podpisał 2 pierwsze umowy, przekazujące 2 funkcjonujące lokale sieci w ręce pierwszego sub-franczyzobiorcy. Po pierwszych 3 miesiącach działań, pierwszy sub-franczyzobiorca operuje już trzema lokalami Papa John’s i planuje przejęcie kolejnego.
W tym samym czasie, sieć podpisała umowę z kolejnym sub-franczyobiorcą, planując otwarcie nowego lokalu we Wrocławiu. Do decyzji o otwarciu lokalu franczyzobiorcę przekonał, jak podkreślają przedstawiciele sieci, sprawdzony system biznesowy, czołowa pozycja marki na świecie w dostawie pizzy i chęć pracy na własny rachunek. Nowy franczyzobiorca przeszedł już intensywne szkolenie w Warszawie, trwają też zaawansowane prace nad projektem wybranego lokalu. Otwarcie planowane jest w pierwszym kwartale 2021 roku.
Grzegorz Ziarek, Dyr. Zarządzający Papa John’s w Polsce podkreśla, że dla nowego franczyzobiorcy opracowano dobry plan działania. – Dzięki niemu rozwój marki poza Warszawą nabierze odpowiedniego tempa. Widzimy coraz większe zainteresowanie współpracą z Papa John’s. Okres pandemii i chęć znalezienia biznesu gwarantującego stabilny przychód na pewno przyczynił się do sięgnięcia przez wielu przedsiębiorców po sprawdzone koncepty franczyzowe – mając autonomię w prowadzeniu biznesu, zyskuje się jednak oparcie w międzynarodowych, silnych strukturach. My stawiamy na pełne partnerstwo i otwartą, transparentną współpracę – właśnie tym chcemy się wyróżnić i przyciągnąć kolejnych chętnych przedsiębiorców – tłumaczy Grzegorz Ziarek, Dyr. Zarządzający Papa John’s w Polsce.
– Cieszymy się także, że dalej rozwijamy współpracę z Alim, naszym pierwszym sub-franczyzobiorcą. Pierwsze miesiące pozwoliły mu poznać specyfikę naszego rynku i jego potencjał. Wspólnie planujemy kolejne inwestycje – podsumowuje Grzegorz Ziarek.
Sieć przymierza się także do dalszego rozwoju lokali własnych. Kolejne otwarcia są planowane w pierwszym półroczu 2021 roku.