Netto: nowy rok, ta sama strategia

Nowy rok, ale strategia ta sama – tak można podsumować najnowsze plany sieci handlowej Netto, która 28 stycznia powiększyła się o kolejną placówkę. Tym razem przyszła kolej na Oświęcim, gdzie do tej pory funkcjonowały 2 sklepy należące do sieci.

Nowa placówka w Oświęcimiu powstała zgodnie z flagowym modelem Netto 3.0. To odpowiedź na aktualne oczekiwania klientów, którzy szukają sklepu, w którym nie tylko kupią towary najwyższej jakości w okazjonalnej cenie, ale także spędzą czas w komfortowej i przyjaznej przestrzeni.

Dynamiczny początek roku Netto

– Nowy rok zaczynamy dynamicznie. Choć nadal trwa pandemia, nie zniechęca nas do otwierania nowych placówek, ani też nie wpływa na zmianę naszych planów – deklaruje Janusz Stroka, prezes Netto Polska. – Nowy sklep w Oświęcimiu to doskonały dowód na to, że realizujemy nasze założenia strategiczne. Miniony rok zakończyliśmy 5 nowymi placówkami – we Władysławowie, Ełku, Mrągowie, Poznaniu i Mościskach, których otwarcie nastąpiło w grudniu. Cieszę się, że na mapie Polski w takim tempie pojawiają się sklepy Netto, bo dzięki temu coraz więcej osób będzie mogło na co dzień robić zakupy w komfortowej atmosferze. Mam nadzieję, że dzięki temu Netto szybko stanie się pierwszym wyborem klientów podczas codziennych zakupów – dodaje.

Zarówno w dniu otwarcia, jak i przez cały weekend, w sklepach będzie obowiązywała specjalna oferta handlowa. Dodatkowo pierwszych 300 klientów otrzyma w prezencie kawę marki własnej Netto Amora. Z okazji otwarcia Netto zaplanowało także konkurs dla klientów, którzy odwiedzą nową placówkę. W związku z trwającą pandemią, zarówno otwarcie, jak i funkcjonowanie nowych punktów Netto będzie odbywało się z uwzględnieniem wszelkich zasad bezpieczeństwa. Sklep standardowo wyposażony został w komplet niezbędnych zabezpieczeń, chroniących klientów i pracowników.

PARTNER PORTALU

Kaufland