Sieć sklepów kosmetycznych Kontigo uruchamia internetowy salon SPA. W ofercie internetowych usług znajdują się przygotowane przez specjalistów opisy rytuałów pielęgnacyjnych, które można przeprowadzić w domu oraz informacje o produktach, przeznaczonych do użycia przy konkretnych zabiegach.
WySPA Kontigo to innowacyjny na polskim rynku, internetowy salon SPA, który będzie dostępny od 9.02 na stronie kontigo.pl w zakładce “wySPA”. Klientki będą mogły odszukać interesujący je rytuał pielęgnacyjny i zapoznać się z dokładną instrukcją, jak przeprowadzić go w domowych warunkach. Przy każdym zabiegu wyszczególniono przeznaczone do niego produkty, które można zamówić pojedynczo lub w zestawie z 10-procentowym rabatem. Kosmetyki zapakowane w specjalny, designerski beauty box to również doskonały pomysł na prezent.
– Uważnie śledzimy trendy w branży kosmetycznej, wśród których zauważyliśmy coraz większe zapotrzebowanie na dostęp do profesjonalnej pielęgnacji w domowych warunkach. Chcemy ułatwić klientkom przeprowadzenie samodzielnych zabiegów SPA, dlatego przygotowaliśmy wyjątkową platformę, na której dzielimy się wiedzą wykwalifikowanych specjalistek z zakresu pielęgnacji. Dzięki starannie przygotowanym, kompleksowym rytuałom każda z nas może zrelaksować się i odprężyć w prywatnym zaciszu – mówi Magdalena Dąbrowska, menadżer ds. marketingu w Kontigo.
Poza opisami zabiegów w wirtualnym salonie wySPA, dostępne będą również filmiki z prezentacją poszczególnych rytuałów i cennymi wskazówkami. W ramach serii Beauty&SPA zostaną przeprowadzone live tutoriale.
Ponad 30 sklepów Kontigo
Kontigo to sieć sklepów kosmetycznych należących do grupy Eurocash. Koncept powstał z myślą o współczesnej kobiecie, której zapewnia wyjątkową obsługę oraz unikatowy asortyment, by mogła poczuć się zadbana. W ofercie Kontigo znajdują się produkty do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów, kosmetyki do makijażu oraz zapachy i akcesoria. Większość marek dostępna jest na wyłączność. Kontigo to sklepy kosmetyczne, w których dostępny jest najszerszy wachlarz kosmetyków naturalnych na polskim rynku. Marka prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sklepu online, a także w ponad 30 sklepach stacjonarnych w całej Polsce.