Sinsay w najnowszym koncepcie w Galerii Kazimierz

Portfolio Galerii Kazimierz uzupełnił nowy salon sieci Sinsay. Sklep marki został zaaranżowany zgodnie z najnowszym konceptem Sinsay i zajmuje powierzchnię około 800 mkw. Klienci znajdą w nim nie tylko najmodniejszą odzież oraz akcesoria, ale także będą mieli do swojej dyspozycji bogato zaopatrzoną strefę wyposażenia wnętrz. W transakcji firmie Invesco Real Estate, właścicielowi obiektu, doradzał Colliers International.

Największa polska grupa odzieżowa LPP zdecydowała się otworzyć salon marki Sinsay w Galerii Kazimierz. Nowocześnie zaaranżowana przestrzeń stanowi doskonałe tło dla niezwykle barwnej i różnorodnej kolekcji mody i dodatków, z których znany jest brand.

Nowoczesny sklep Sinsay

Nowy sklep w krakowskim centrum handlowym w pełni odpowiada na potrzeby współczesnych, aktywnych nastolatek, młodych kobiet, mężczyzn oraz rodziców. W Sinsay klienci znajdą także bogaty wybór odzieży dla małych dzieci, a wielbiciele nietuzinkowych dodatków do domu, będą mieli do swojej dyspozycji szeroką ofertę elementów wyposażenia wnętrz. Marka z pewnością przypadnie do gustu osobom poszukującym modnych elementów garderoby w rozsądnej cenie.

– Galeria Kazimierz zapewnia zróżnicowany tenant-mix najemców z szeroko pojętej branży fashion, który tworzą znane i popularne marki z całego świata, ale także polskie brandy. Dodatkowo nasi klienci mogą skorzystać z szerokiej oferty gastronomicznej oraz usług i rozrywek. To sprawia, że Galeria niezmiennie chętnie odwiedzana jest przez mieszkańców całego miasta. Jesteśmy przekonani, że nowy sklep Sinsay dzięki swojej urozmaiconej ofercie w dobrych cenach oraz nowości jaką jest Sinsay Dom, stanie się nową destynacją zakupową dla naszych klientów ceniących trendy i bawiących się modą – mówi Anna Szelc, Dyrektor Asset Management Invesco Real Estate w Polsce.

Bogata oferta handlowa Galerii Kazimierz

– Oferta marki Sinsay doskonale odpowiada na potrzeby klientów, co niewątpliwie wpływa na jej dynamiczny rozwój. Nowy koncept Sinsay idealnie wpisuje się w rosnące zapotrzebowanie na dodatki i akcesoria domowe, których wzrost sprzedaży obecnie obserwujemy. Jestem przekonana, że otwarcie salonu sieci w Galeria Kazimierz znacząco wzbogaci ofertę centrum zarówno w segmencie mody typu mix, jak i wyposażenia wnętrz. Lokalizacja Galerii – w sercu Krakowa, w bezpośrednim sąsiedztwie stale rozwijającej się najmodniejszej dzielnicy wśród mieszkańców miasta, dzielnicy z rosnącą liczbą inwestycji mieszkaniowych – to dobry wybór na otwarcie salonu Sinsay – twierdzi Katarzyna Kamińska-Nobis, dyrektor w Dziale Powierzchni Handlowych w Colliers International.

– Warto podkreślić, że umowę sfinalizowano w trudnym czasie dla rynku handlowego. Jej podpisanie potwierdza potencjał miejsca i branży, w jakim działa Galeria Kazimierz – dodaje Marta Machus-Burek, senior partner, dyrektor Działu Powierzchni Handlowych w Colliers International.

Sinsay to marka, która od 2013 roku serwuje najnowsze trendy w najlepszych cenach. Poza modą dla nastolatek, która pozostaje w DNA marki, oferuje ubrania i dodatki dla kobiet oraz mężczyzn, a także odzież dla dzieci. Całość uzupełniają produkty i akcesoria kosmetyczne oraz elementy wyposażenia wnętrz, co przypieczętowuje status, jako prężnie działającej marki lifestyle’owej.

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codzienny newsletter dla profesjonalistów rynku centrów handlowych