Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Aplikacja Hebe wyróżniona za przemyślany proces zakupowy

Hebe zostało wyróżnione nagrodą w prestiżowym konkursie Mobile Trends Awards 2020 za aplikację mobilną Hebe. Zgodnie z uzasadnieniem, aplikacja Hebe zwyciężyła w kategorii Commerce za przemyślany proces zakupowy od on-boardingu użytkownika aż do jego finalnej konwersji oraz za przejrzystość i użyteczność aplikacji. Mobile Trends Awards, nazywane Oscarem branży mobilnej w Polsce, to najważniejsze wyróżnienie dla firm wykorzystujących w swoich działaniach technologie mobilne. Sama obecność w gronie nominowanych to już ogromne wyróżnienie.

– Nagroda Mobile Trends Awards 2020 dla aplikacji Hebe to dla nas ogromny zaszczyt. Jesteśmy dumni, że w tak krótkim czasie od jej wprowadzenia na rynek zyskała ogromne zainteresowanie klientów Hebe, a co więcej – jej świetne przygotowanie i działanie docenili także najlepsi eksperci na rynku oraz internauci. Dziękuję całemu zespołowi, który pracował przy realizacji i wdrożeniu aplikacji Hebe. Cieszymy się, że w tym pełnym wyzwań czasie, Hebe realizuje kolejne prężne wyzwania na drodze ku cyfryzacji i robi to z dużymi sukcesami – powiedział Francisco Almeida, dyrektor e-commerce Hebe.

Ponad 530 tys. użytkowników

Aplikacja Hebe to natywna aplikacja m-commerce, która była odpowiedzią na rosnące potrzeby klientów. Zrealizowana we współpracy z Future Mind, oddana do użytku zaledwie pod koniec lipca 2020 roku, szybko stała się najlepszą aplikacją w swojej kategorii. Obecnie korzysta w niej ponad 530 tysięcy użytkowników. Ta liczba stale rośnie. Imponująca jest również ilość pobrań aplikacji, która wynosi już ponad 800 tysięcy.

R E K L A M A

Firma Hebe, do stworzenia aplikacji pozyskała partnera, który miał doświadczenie w tworzeniu aplikacji i mógł przeprowadzić ją przez cały proces biznesowy i techniczny. Future Mind jest odpowiedzialne za projekt, consulting i mobile development. Ideą aplikacji było to, aby była łatwa w użyciu, intuicyjna i wygodna w obsłudze. Stanowi nowy kanał komunikacji bezpośredniej z klientami. Dzięki aplikacji mają oni dostęp do informacji na temat ofert, promocji, statusu zamówienia, otrzymują również bony zakupowe. Aplikacja pozwala także na zarządzanie programem lojalnościowym związanym z indywidualnym kontem. Jest stale udoskonalana, aby zapewnić jak najwyższą wartość dla użytkowników. Aplikacja została stworzona na systemy Android i iOS.

hebe-aplikacja

– Cieszymy się, że mogliśmy stworzyć wraz z Hebe aplikację, która spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem klientów sieci, a co dla nas równie ważne – została zauważona i doceniona przez najlepszych ekspertów związanych z branżą mobile na rynku. Jest to dowód na to, że zrealizowaliśmy założenia i sprostaliśmy rosnącym wymaganiom rynku – powiedział Tomasz Woźniak, współwłaściciel i prezes Future Mind.

Aplikacja Hebe ma na celu także ułatwienie zakupów online, biorąc pod uwagę jak ważną rolę odgrywają one na rynku w obecnym czasie. Rozwiązaniem, które między innymi użytkownicy mogą znaleźć w aplikacji, jest opcja szybkiej dostawy zamówienia nawet w 2 godziny od zakupów. Ta funkcjonalność to idealna odpowiedź na potrzeby użytkowników i pandemiczną rzeczywistość.