Dealz i Gatta dołączają do grona najemców Nowej Stacji w Pruszkowie

Już niebawem w Centrum Handlowo- Rozrywkowym Nowa Stacja zostaną otwarte dwa nowe sklepy Gatta oraz Dealz.  Salon Gatta rozpocznie działalność już w kwietniu, a Dealz na przełomie kwietnia i maja b.r.

– Cieszymy się, że kolejne firmy dostrzegają potencjał naszego centrum. Pandemia i ograniczenia z nią związane zweryfikowały rynek. Nam po pierwszym lockdownie udało się sprawnie powrócić do „formy“ sprzed pandemii, mimo iż część rozrywkowa centrum nie mogła i nadal nie może działać  – mówi Maciej Krzewiński COO i Członek Zarządu firmy ECC Real Estate, dewelopera Nowej Stacji. – „Naturalnie drugi lockdown utrudnił nam zadanie, ale nie był to czas stracony. Wykorzystaliśmy go na uporządkowanie centrum i optymalizację, dzięki której wygenerowaliśmy powierzchnię dla nowych najemców. Dziś optymistycznie patrzymy w przyszłość. Cieszy nas poszerzenie oferty o nowe marki, które nie były dotychczas dostępne w Pruszkowie. Jesteśmy zadowoleni, że nasza  koncepcja kompaktowego centrum z kompleksową ofertą handlową, silnie związanego z lokalną społecznością, dobrze sprawdza się w nowej rzeczywistości.

R E K L A M A

Więcej marek w Nowej Stacji w Pruszkowie

Nowe marki, które wkrótce pojawią się w Nowej Stacji mają już ugruntowaną pozycję na rynku. Gatta jest znanym, polskim producentem wysokiej jakości rajstop, skarpet, bielizny i odzieży damskiej. Choć w jej ofercie przeważają produkty dla kobiet, to także mężczyźni i dzieci znajdą tam coś dla siebie. Firma rozpoczęła działalność 25 lat temu i od tego czasu  stale się rozwija. Jej domeną są rajstopy, tworzone w oparciu o nowoczesne technologie produkcyjne. Oprócz tego Gatta oferuje elegancką bieliznę, kostiumy kąpielowe  oraz modne damskie ubrania. Salon Gatta o powierzchni 53 mkw., który otworzy się na poziomie 0, w pasażu modowym, będzie znakomitym uzupełnieniem dotychczasowej oferty handlowej Nowej Stacji.

Z kolei Dealz jest międzynarodową siecią sklepów wielobranżowych należących do Pepco Group. W Dealz można znaleźć produkty znanych marek w korzystnych cenach. Szeroki asortyment ponad  3000 markowych produktów zapewnia wyjątkowy wybór artykułów: spożywczych, drogeryjnych, do dekoracji i wyposażenia domu, zabawek, narzędzi i produktów dla zwierząt. Pierwszy sklep tej marki został otwarty w Polsce w lutym 2018 roku w Swarzędzu k. Poznania. Dziś sklepów jest już blisko  80, a kolejny niebawem otworzy się w Nowej Stacji. Salon Dealz będzie się mieścił na poziomie 0, niedaleko wejścia od Sienkiewicza, w lokalu o powierzchni 446 mkw.

Nowa Stacja ma powierzchnię 27 tys. mkw. GLA

Nowa Stacja to centrum handlowo-rozrywkowe nowej generacji o powierzchni 27 tys. mkw. GLA, znajdujące się w sercu Pruszkowa. Doskonała lokalizacja niedaleko stacji PKP i SKM oraz 800 miejsc parkingowych zapewniają wygodny dostęp do 70 lokali handlowych i usługowych. Nowoczesne kino, klub fitness, atrakcje dla dzieci i rozbudowana strefa gastronomiczna pozwalają przyjemnie spędzać czas z rodziną i przyjaciółmi. W Nowej Stacji można znaleźć m.in. takie marki jak Carrefour, Rossmann, Douglas, RTV EURO AGD, Rebel Electro, Jysk, Home&You, Duka, H&M, CCC, Deichmann, Sizeer, Reserved, Reserved Kids, Sinsay, House, Orsay, Carry, Top Secret, Diverse, Tatuum, Medicine, Monnari, Quiosque, 50Style, Pepco, KIK, Wólczanka, Vistula, Bytom, Esotiq, Martes Sport, 4F, Empik, Świat Książki, SMYK, Uczy i bawi, Świat Zabawek, Cocodrillo, Vision Express, Paris Optique, Time Trend, Yes, Briju, Apart, Ziaja, Czas na herbatę, Dobre Flaszki, Militarniak, Otrębusy, Arkadius – salon fryzjerski, pralnia 3 bąble, McDonalds, Pizza Hut Express, KFC, Grycan, Itaka, Rainbow Tours, TUI, Plus, Orange, Play, T-mobile, Multikino, Fitness Zdrofit, Sala Zabaw Fikołki. Otwarcie centrum nastąpiło 10 listopada 2018 roku. Deweloperem  Nowej Stacji w Pruszkowie jest firma ECC Real Estate, obecna na rynku polskim od ponad 25 lat, która m.in. stworzyła centrum handlowo – rozrywkowe Promenada w Warszawie.

PARTNERZY PORTALU

Fact White Cat

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codzienny newsletter dla profesjonalistów rynku centrów handlowych