Gemini Park Bielsko-Biała poszerza ofertę o nowoczesny gabinet kosmetyczny

Pandemia i rynkowe zawirowania nie zatrzymują rozwoju Gemini Park Bielsko-Biała. W centrum handlowym powstanie salon kosmetyczny.

Od kilku lat rynek beauty z coraz większym zainteresowaniem spogląda w stronę centrów handlowych, traktując je jako atrakcyjną biznesowo lokalizację. W efekcie, segment usług centrów handlowych zyskuje nie tylko tradycyjne formaty, takie jak salony fryzjerskie czy manicure, ale coraz częściej także kliniki medycyny estetycznej, gabinety SPA i odnowy biologicznej czy gabinety kosmetyczne.

– Rynek beauty dostrzega potencjał galerii handlowych, lokując w nich coraz ciekawsze formaty, daleko wykraczające poza dotychczasową ofertę. Wpływ na to ma zarówno łatwy dostęp do klienta i rynku, jaki zapewniają centra, jak również możliwość połączenia promocji często debiutującej marki z rozpoznawalną marką centrum handlowego – mówi Joanna Zemczak, senior leasing manager Gemini Holding.

– Nie bez znaczenia jest także stosunkowo niskie ryzyko biznesowe, jakie podejmują właściciele np. gabinetów kosmetycznych czy klinik medycyny estetycznej, decydujący się lokować w galeriach swoje punkty. Robią to bowiem w miejscu nie tylko rozpoznawalnym, o silnej pozycji rynkowej i mającym swoją renomę, ale przede wszystkim w miejscu, które zapewnia szybki napływ klientów – dodaje.

Z takiego też założenia wyszli twórcy gabinetu kosmetycznego AIKO Face & Body Zone, który już wkrótce zadebiutuje w Gemini Park Bielsko-Biała. To nowy, “szyty na miarę” koncept stworzony z myślą o rozwoju w tym obiekcie.

AIKO Face & Body Zone nowym najemcą Gemini

Jak zapowiada najemca, klienci w gabinecie znajdą kilkanaście zabiegów na twarz i ciało, w tym m.in. depilację laserową (franczyza Depilacja.pl), endermologię, infuzję tlenową, dermapen, manicure, pedicure, regulację brwi i hennę. Gabinet planuje także systematycznie poszerzać swój zespół oraz ofertę o nowe zabiegi. Najemca zajmie lokal mający 65 mkw.

– AIKO Face & Body Zone to nowe miejsce na kosmetycznej mapie Bielska-Białej i Podbeskidzia, w którym klienci i klientki znajdą najnowsze i najmodniejsze zabiegi z zakresu kosmetologii oraz wykwalifikowaną kadrę z dużym doświadczeniem. W naszym zamyśle ma to być miejsce, które zadba nie tylko o urodę, twarz i ciało, ale także pozwoli na moment zrelaksować się i zatrzymać w zakupowym szaleństwie – mówi Joanna Lichawska, właścicielka AIKO Face & Body Zone.

Wybór zakupowego otoczenia nie jest przypadkowy, podkreśla inwestorka. – Zdecydowaliśmy się na ulokowanie gabinetu w Gemini Park bo to miejsce, które tętni życiem, do tego ma bardzo duży potencjał biznesowy, co jest kluczowe dla rozwoju naszej marki na lokalny i regionalnym rynku. Nie bez znaczenia było także to, że jest to obiekt doskonale skomunikowany z całym Podbeskidziem – dodaje.

AIKO Face & Body Zone będzie 29. punktem usługowym w Gemini Park. Wśród najemców z sektora beauty można tutaj także znaleźć studio fryzjerskie Pegi. Z kolei segment zdrowia i urody wypełniają topowe marki kosmetyczne i drogeryjne, w tym m.in. Douglas, Inglot, Kontigo, Rossmann, Semilac, Ziaja, Yves Rocher czy NeoNail. Ofertę stworzoną z myślą o zdrowiu i urodzie wypełnia także studio fitness Be Fit.

– W ostatnich latach wzrosła rola usług w tenant mixie centrów handlowych. Klienci coraz więcej spraw chcą załatwiać pod jednym dachem, także tych związanych ze zdrowiem i urodą. To trend, za którym uważnie podążamy, starając się nie tylko zdywersyfikować usługowy mix najemców, ale przede wszystkim wprowadzając do niego pożądaną dziś przez klientów ofertę, także związaną z usługami beauty – mówi Joanna Zemczak.

Potencjał ku temu jest. Gemini Park Bielsko-Biała to dziś jeden z liderów na Podbeskidziu. Centrum handlowe jest doskonale skomunikowane z całym Podbeskidziem, w tym z popularnymi ośrodkami wypoczynkowymi m.in. Szczyrkiem, Ustroniem czy Wisłą. Tylko w bezpośrednim sąsiedztwie z galerią (do 5 min.) mieszka ok. 39 tys. osób. Catchment obejmuje z kolei rynek liczący sobie aż 680 tys. potencjalnych klientów. Szeroka oferta galerii oparta na ofercie handlowej i rozrywkowej sprawia, że jest to rodzinne centrum nr 1 na Podbeskidziu. Obiekt skomercjalizowany jest w 95 proc., a jego oferta obejmuje 130 sklepów, punktów usługowych i lokali gastronomicznych.

– Marki takie jak AIKO Face & Body Zone mają u nas możliwość rozwoju. Sprzyja temu atrakcyjny i szeroki rynek, na jakim działa galeria, ale także rosnący potencjał samego obiektu. Nie bez znaczenia jest również klient. Wśród kupujących w Gemini Park dominują dziś osoby aktywne zawodowo, mające od 25 do 45 lat. Znaczną część odwiedzających centrum stanowią także wielopokoleniowe rodziny. Ten ostatni element to jeden z naszych największych atutów – mówi Joanna Zemczak.

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codzienny newsletter dla profesjonalistów rynku centrów handlowych