Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Karol Wilczko, Kodano Optyk: pandemia to dla nas czas wzmożonej ekspansji

Okres pandemii jest dla wszystkich okresem zmian i dostosowania się do otoczenia. Dla sieci Kodano Optyk to również czas wzmożonej ekspansji.

– Można powiedzieć, że rośniemy z całym rynkiem optycznym. Jego wartość, od wielu lat, rośnie ze względu na zmieniające się uwarunkowania społeczne: digitalizację i spędzanie więcej czasu przed ekranami różnych urządzeń. Czasy COVID pogłębiają te zachowania, a więc potrzeba korekcji i ochrony wzroku jest jeszcze bardziej paląca. Coraz więcej klientów dostrzega, że w okularach można dobrze wyglądać i dobrze widzieć w każdych warunkach, niezależnie od wykonywanej aktywności i pogody. Dlatego coraz więcej z nich inwestuje w lepszej jakości okulary. Sprzyja również temu fakt, że mniej obecnie wydajemy na inne produkty oraz usługi (wyjazdy, restauracje, hotele, rozrywka) – mówi Karol Wilczko, członek zarządu Kodano Optyk.

Proces inwestycyjny w lokal handlowy jest wypracowany i przebiega u nas mówiąc śmiale najsprawniej na rynku. Nawiązując współpracę z obiektem, może on mieć pewność, że w ciągu trzech tygodni zaczniemy badać i sprzedawać. Myślę, że to bardzo ważna kwestia – szybka wymiana najemcy lub uzupełnienie oferty jest dobrze odbierane przez klienta i opłacalna dla właściciela centrum handlowego, nie powoduje niepotrzebnych, długich przestojów – Karol Kożusznik, Kierownik ds. Rozwoju sieci Kodano Optyk i Soczewkomaty.pl. Nie zatrzymujemy się także w kwestii – dodaje. produktowej.

R E K L A M A

Kodano Optyk oferuje system ratalny wspierający sprzedaż

Kodano Optyk, polska sieć salonów optycznych nawiązała współpracę z BNP Paribas Bank Polska. Umowa dotyczy systemu ratalnego dla klientów Kodano Optyk. Każdy klient, może skorzystać z zakupu okularów optycznych lub przeciwsłonecznych w 10 lub 12 ratach oprocentowanych 0 proc. Klienci mogą zakupić okulary w jednym z 26 salonów optycznych Kodano Optyk w Gdańsku, Elblągu, Poznaniu, Kaliszu, Toruniu ( 2 lokalizacje), Bydgoszczy ( 2 lokalizacje), Łodzi ( 2 lokalizacje), Warszawie (4 lokalizacje), Radomiu, Częstochowie, Katowicach, Krakowie (5 lokalizacji), Wrocławiu, Opolu, Sosnowcu i Lublinie.

– Dzięki nawiązaniu współpracy z Bankiem BNP Paribas klienci będą mogli zakupić okulary optyczne i przeciwsłoneczne w 10 lub 12 ratach z oprocentowaniem 0 proc. Dzięki udostępnieniu systemu ratalnego przez bank zyskujemy możliwość dotarcia z naszą bogatą ofertą okularów korekcyjnych do szerokiego grona klientów. Jesteśmy przekonani, że jakość naszych usług oraz produktów zostanie doceniona. Chcemy każdemu Polakowi pomóc dbać o wzrok, a jednocześnie umożliwiać zakup dobrych jakościowo okularów korekcyjnych w rozsądnych cenach z możliwością zakupu na raty – mówi Izabela Brzezińska Dyrektor Sprzedaży Kodano Optyk.

W Kodano Optyk klienci mogą zbadać wzrok u specjalistów i dobrać odpowiednie okulary oraz soczewki kontaktowe znanych marek. Badania przeprowadzane są przez wykwalifikowanych optometrystów oraz refrakcjonistów. Każdy salon posiada kilkaset oprawek, spośród których wyszkoleni doradcy klienta dobiorą odpowiednie dla danej osoby w zależności od płci, wieku i możliwości finansowych. W salonach można również kupić soczewki kontaktowe oraz akcesoria okularowe (artykuły do okularów, płyny pielęgnacyjne).

Kodano Optyk jest spółką należącą do grupy Szkla.com S.A., która jest operatorem największego w Polsce internetowego sklepu z soczewkami kontaktowymi i płynami do ich pielęgnacji. Szkla.com obsługuje miesięcznie kilkadziesiąt tysięcy klientów i poza sklepem w Polsce posiada również oddziały w Czechach, na Słowacji, Węgrzech, Rumunii i na Litwie, a swoim zasięgiem obejmuje całą Europę . Grupa rozwija również innowacyjny pomysł Soczewkomatów, czyli maszyn vendingowych, które umożliwiają zakup soczewek kontaktowych i płynów.