Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Salon Agata w Jeleniej Górze przyjął pierwszych klientów

W połowie marca br. sieć salonów meblowych Agata otworzyła swój pierwszy w tym roku salon. Nowy obiekt przy Al. Jana Pawła II w Jeleniej Górze to 31. inwestycja firmy w Polsce.

– Nowy obiekt w województwie dolnośląskim to wyjście naprzeciw zróżnicowanym potrzebom mieszkańców Jeleniej Góry i okolic. Ogromne zainteresowanie ofertą marki pierwszego dnia otwarcia to dla nas dowód na to, że inwestycja w tym miejscu była dobrą decyzją, a mieszkańcy kolejnego już miasta w tym regionie, zaufali nam. Mamy nadzieję, że w nowym salonie każdy znajdzie coś dla siebie, a my dołożymy wszelkich starań, aby nieustannie inspirować i wzbogacać naszą ofertę – komentuje Przemysław Gurban, dyrektor operacyjny Agata S.A.

Salon Agata w Jeleniej Górze ma 11 tys. mkw. powierzchni

Budowa salonu Agata w Jeleniej Górze o powierzchni blisko 11 tys. mkw. rozpoczęła się w styczniu 2020 roku. Przed kompleksowo wyposażonym salonem, powstał również parking z 240 miejscami postojowymi dla klientów. Ponadto salon wyposażony jest w liczne udogodnienia usprawniające poruszanie się po obiekcie. W trosce o bezpieczeństwo i zdrowie pracowników, klientów i ich rodzin, we wszystkich salonach Agata obowiązują szczególne zasady bezpieczeństwa podczas zakupów związane z pandemią koronawirusa.

R E K L A M A

Klienci nowego salonu w Jeleniej Górze mają do dyspozycji ekspozycji ponad 80 inspiracyjnych boksów aranżacyjnych z przykładowymi kolekcjami mebli do pokoju dziennego, jadalni, sypialni, kuchni oraz pokoju dziecięcego. Poza meblami, w ofercie marki znalazł się również szeroki wybór dodatków i akcesoriów do aranżacji wnętrz w różnych stylach, w tym m.in.: lampy, dywany i tekstylia, akcesoria do kuchni czy łazienki.

Agata S.A. to polska sieć wielkopowierzchniowych salonów mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce; obejmująca 31 wielkopowierzchniowych salonów zlokalizowanych zarówno w dużych, jak i średnich miastach w całym kraju. Agata S.A. poprzez punkty sprzedaży detalicznej i e-commerce oferuje kolekcje do pokoju dziennego, dziecięcego, sypialni, jadalni i kuchni, a także szeroką gamę produktów i akcesoriów do aranżacji wnętrz. Marka zapewnia dostęp do artykułów ponad 250 krajowych i zagranicznych producentów kilkudziesięciu marek własnych oraz szerokiego grona doradców, projektantów i ekspertów.