Douglas z nową perfumerią w Galerii Wiślanka

Oferta Galerii Wiślanka – pierwszego, nowoczesnego centrum handlowo-rozrywkowego w Żorach już niebawem powiększy się o perfumerię Douglas. Salon rozpocznie działalność 24 marca i zostanie otwarty w najnowszym koncepcie marki. Lokal o powierzchni 195 mkw. będzie pierwszą lokalizacją tej sieci w mieście.

Galeria Wiślanka na powierzchni niemal 20 tys. mkw. GLA zapewnia pełen przekrój marek wszystkich branż, a także posiada atrakcyjną ofertę rozrywkową, którą tworzą multipleks sieci Helios oraz nowoczesna sala zabaw Jupiter. Portfolio centrum handlowego tworzą nie tylko najpopularniejsze marki, ale także długo oczekiwane przez klientów brandy. W najbliższym czasie do tego grona dołączy perfumeria Douglas.

Galeria Wiślanka uzupełnia mix najemców

– Galeria Wiślanka w pierwotnym założeniu miała być miejscem wygodnych zakupów i główną destynacją zakupową dla mieszkańców Żor i okolicznych miejscowości. Dzięki przemyślanej strategii komercjalizacji uwzględniającej przede wszystkim potrzeby klientów, udało nam się to osiągnąć w stu procentach – mówi Teresa Jonas, inwestor, prezes zarządu Wiślanka S.A.

– Biorąc pod uwagę fakt, że w naszym kraju rośnie świadomość konsumencka i coraz więcej klientów także w średnich miastach poszukuje usług i produktów klasy premium zdecydowaliśmy, że Wiślanka powinna zapewniać tego typu ofertę. Popularność sieci Douglas w Żorach jest na to najlepszych przykładem. Od dawna była to jedna z najbardziej wyczekiwanych marek w mieście. Perfumerie tej sieci zapewniają pozytywny customer experience, posiadają dużą gamę produktów najwyższej jakości oraz kojarzone są z bardzo profesjonalną obsługą – dodaje Teresa Jonas.
Perfumeria Douglas zostanie otwarta w najnowszym koncepcie urządzonym w nowoczesnej stylistyce. Zostanie w niej zastosowany wygodny podział na strefy makijażu i pielęgnacji oraz zapachów, zapewniający bezpośredni dostęp do wszystkich artykułów. Na klientów salonu czekać będą produkty kilkuset marek. Wśród nich będą nie tylko uznane na całym świecie brandy premium, ale także coraz popularniejsze marki organiczne i naturalne. W asortymencie Douglas znajdą się także kosmetyki nowych konceptów, zdobywających uznanie szczególnie wśród młodych odbiorców. W salonie dostępna też będzie szeroka paleta nowości i klasyków perfumeryjnych znanych domów mody oraz projektantów.

– Cieszymy się, że w Żorach powstała mająca duży potencjał Galeria Wiślanka, w której mimo trwającej pandemii już wkrótce otworzymy, w pełnym reżimie sanitarnym, perfumerię Douglas. Będzie to już nasza 145. perfumeria w Polsce. Salon o powierzchni 195 mkw. będzie usytuowany na parterze. Znajdą się tam wyselekcjonowane produkty światowych i polskich marek. Douglas to niezmiennie synonim piękna i pielęgnacji, znany na całym świecie ekspert beauty. Jesteśmy przekonani, że klienci Galerii Wiślanka będą stałymi gośćmi naszej perfumerii w Żorach i będą cieszyć się wyjątkową atmosferą i doświadczeniem zakupowym – mówi Magdalena Przybysz, Expansion & Investment Director Poland, CEE.

Douglas to obecnie największa sieć perfumerii w Polsce. W swoim asortymencie pielęgnacyjnym, makijażowym i zapachowym posiada ponad 20 tys. produktów luksusowych i popularnych, w tym ponad 70 marek dostępnych na wyłączność oraz produkty marki własnej.

Salon sieci będzie stanowić doskonale uzupełnienie oferty kosmetycznej Galerii Wiślanka, którą tworzą Drogerie Polskie oraz Rossmann.

Nowoczesna galeria w Żorach

Galeria Wiślanka to pierwsze nowoczesne centrum handlowe w Żorach, które oferuje klientom blisko 20 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej (GLA), na której swoje salony otworzyli m.in.: Reserved, Mohito, Cropp, House, Sinsay, New Yorker, 4F, Orsay, Diverse, Solar, Tatuum, Ryłko, Wojas, Sizeer, Greenpoint, Esotiq, Triumph, CCC, Drogerie Polskie, Rossmann, KS Sport, Empik, Smyk, RTV Euro AGD, Vistula, Wólczanka, Bytom, Kubenz, Home&You, Apart, Yes, Swiss, Vision Express czy Pepco. W najnowszym koncepcie handlowym otwarty został także popularny dyskont spożywczy Lidl, a na spragnionych kinowych premier czeka kino Helios. Ofertę gastronomiczną wzbogacają ponadto lokale m.in.: Pizza Hut, Makarun, Burger Route 66, American Ice Dream, Sopelek czy Lodomania. Za komercjalizację obiektu odpowiedzialna jest firma Mallson Polska.

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codzienny newsletter dla profesjonalistów rynku centrów handlowych