Wkrótce SCF 2024 Fall
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
Promka, to nowa na rynku galerii handlowych aplikacja umożliwiająca bezpośrednią komunikację między klientem centrum handlowego a jego najemcą. Zintegrowana z iMall aplikacja Pomka, to nowy, unikalny kanał sprzedaży w formule click&collect, gdzie Użytkownik zawsze znajdzie przygotowane specjalnie dla niego oferty.
Intuicyjna architektura aplikacji daje klientom M1 możliwość łatwego przeglądania i wyboru atrakcyjnych ofert oraz ich rezerwowania, a następnie odbioru w konkretnym sklepie na terenie galerii.
W Poromce można przeglądać oferty według kategorii, ceny czy też produktów cieszących się największym zainteresowaniem wśród klientów. Dla najemców jest to szansa uruchomienia nowego kanału sprzedaży i poprawy komfortu zakupów w swoich sklepach. Sam proces zamieszczania ofert jest łatwy, szybki i odbywa się z poziomu telefonu komórkowego.
– Pomka to oferta M1 w pigułce. To jedyna na rynku aplikacja, w której klient galerii znajdzie unikatowe oferty ze swoich ulubionych sklepów znajdujących się na terenie centrum handlowego. Dzięki bezpośredniemu kontaktowi, wybrany towar w łatwy sposób może zarezerwować i odebrać w dogodnym dla siebie terminie – mówi Urszula Porębska, Dyrektor Działu Marketingu Metro Properties, zarządcy M1.
Dzięki nowej funkcjonalności, iMall staje się najnowocześniejszą platformą służącą do zarządzania nieruchomością komercyjną dostępną na rynku. Aplikacja łączy Klientów z Najemcami a Najemców bezpośrednio z Zarządcą obiektu za pośrednictwem intuicyjnie zaprojektowanego rozwiązania mobilnego. Jego główną zaletą jest nieograniczony dostęp do ważnych informacji i danych, przyspieszenie procesów decyzyjnych, optymalizacja współpracy między firmami i dostawcami usług, a od teraz dzięki PROMCE dającą samym Najemcom możliwość sprzedaży swoich produktów i usług klientom centrum handlowego.
Aplikacja iMall została wdrożona w 9 Centrach Handlowych M1 i cieszy się powodzeniem u przeszło 1000 Najemców. Rozwiązanie jest dedykowane dla wszystkich firm zarządzających obiektami handlowymi, bez względu na ich powierzchnię, wielkość czy architekturę.