Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Aplikacja Promka wdrożona w 9 Centrach Handlowych M1 ma nową funkcjonalność

Promka, to nowa na rynku galerii handlowych aplikacja umożliwiająca bezpośrednią komunikację między klientem centrum handlowego a jego najemcą. Zintegrowana z iMall aplikacja Pomka, to nowy, unikalny kanał sprzedaży w formule click&collect, gdzie Użytkownik zawsze znajdzie przygotowane specjalnie dla niego oferty.

Intuicyjna architektura aplikacji daje klientom M1 możliwość łatwego przeglądania i wyboru atrakcyjnych ofert oraz ich rezerwowania, a następnie odbioru w konkretnym sklepie na terenie galerii.

Nowa aplikacja na rynku galerii handlowych

W Poromce można przeglądać oferty według kategorii, ceny czy też produktów cieszących się największym zainteresowaniem wśród klientów. Dla najemców jest to szansa uruchomienia nowego kanału sprzedaży i poprawy komfortu zakupów w swoich sklepach.  Sam proces  zamieszczania ofert jest łatwy, szybki i odbywa się z poziomu telefonu komórkowego.

– Pomka to oferta M1 w pigułce. To jedyna na rynku aplikacja, w której klient galerii znajdzie unikatowe oferty ze swoich ulubionych sklepów znajdujących się na terenie centrum handlowego. Dzięki bezpośredniemu kontaktowi, wybrany towar w łatwy sposób może zarezerwować i odebrać w dogodnym dla siebie terminie – mówi Urszula Porębska, Dyrektor Działu Marketingu Metro Properties, zarządcy M1.

PARTNERZY PORTALU

Fact White Cat
Fact White Cat

Dzięki nowej funkcjonalności, iMall staje się najnowocześniejszą platformą służącą do zarządzania nieruchomością komercyjną dostępną na rynku.  Aplikacja łączy Klientów z Najemcami a Najemców bezpośrednio z Zarządcą obiektu za pośrednictwem intuicyjnie zaprojektowanego rozwiązania mobilnego. Jego główną zaletą jest nieograniczony dostęp do ważnych informacji i danych, przyspieszenie procesów decyzyjnych, optymalizacja współpracy między firmami i dostawcami usług, a od teraz dzięki PROMCE dającą samym Najemcom możliwość sprzedaży swoich produktów i usług klientom centrum handlowego.

Aplikacja iMall została wdrożona w 9 Centrach Handlowych M1 i cieszy się powodzeniem u przeszło 1000 Najemców. Rozwiązanie jest dedykowane dla wszystkich firm zarządzających obiektami handlowymi, bez względu na ich powierzchnię, wielkość czy architekturę.