Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

ROS Retail Outlet Shopping na trzecim miejscu w Europie w badaniu Ecostra

Jak co roku, w lutym 2021 firma doradcza Ecostra przygotowała i opublikowała raport Outlet Centre Performance Report Europe (OCPRE). Jest to jedyne o tak szerokim zasięgu badanie kondycji marek, w oparciu o wyniki sprzedażowe należących do nich sklepów ulokowanych w centrach outletowych. Badanie to stanowi punkt odniesienia dla całej europejskiej branży outletowej.

W tegorocznym zestawieniu za ostatni, trudny i pełen niewiadomych rok 2020 ROS Retail Outlet Shopping zarządzający w Polsce centrami Designer Outlet Gdańsk, Sosnowiec i Warszawa zajął trzecie miejsce w Europie w kategorii Zarządzanie centrami handlowymi w okresie pandemii COVID-19.

– Bardzo się cieszymy, że znaleźliśmy się na podium wśród zarządców, którzy najlepiej poradzili sobie z wyzwaniami wynikającymi z pandemii COVID-19. Jesteśmy dumni z faktu, że nasi partnerzy biznesowi obdarzyli nas tak dużym zaufaniem. Niezmiennie będziemy ciężko pracować, aby zarządzane przez nas centra outletowe w Europie były atrakcyjnymi destynacjami zakupowymi.- powiedział Thomas Reichenauer Founder & Managing Director ROS Retail Outlet Shopping.

Rekalma Apsys
r e k l a m a

OCPRE to jedyne ogólnoeuropejskie niezależne badanie wyników ekonomicznych marek posiadających salony w centrach outletowych. W ankiecie uwzględniane są wszystkie centra wyprzedażowe w Europie, które działają dłużej niż 2 lata. Ranking prowadzony jest nieprzerwanie od 2008 roku. Do wyrażenia swojej opinii zostali zaproszeni managerowie sprzedaży i managerowie do spraw rozwoju rynku, których marki posiadają co najmniej 3 salony w centrach handlowych w różnych krajach. Ankiety przeprowadzane są w tak wytypowanej grupie, ponieważ tylko management operujący na wielu rynkach jednocześnie może ocenić wydajność salonów ulokowanych w centrach działających w różnych krajach europejskich.

W tegorocznym badaniu wzięło udział 76 międzynarodowych producentów i marek – głównie z sektora fashion, którzy łącznie posiadają 1149 salonów w formacie outletowym w europejskich centrach wyprzedażowych.

ROS Retail Outlet Shopping

ROS Retail Outlet Shopping z siedzibą w Wiedniu i partnerami w Polsce, we Włoszech oraz Francji, zajmuje się niezależnym doradztwem na rynku nieruchomości dla handlu detalicznego oraz zarządza centrami handlowymi. Specjalizuje się w zarządzaniu siecią Designer Outlet oraz innowacyjnymi konceptami handlowymi w Europie. Założyciele, Thomas Reichenauer i Gerhard Graf, będąc uznanymi specjalistami w branży posiadają wieloletnie doświadczenie na europejskim rynku outletów.

ROS Retail Outlet Shopping obejmuje swoim działaniem wszystkie etapy projektu, od znalezienia odpowiedniej lokalizacji do ukształtowania i rozwoju wszystkich aspektów zarządzania operacyjnego. Zrównoważony rozwój jest wspierany przez partnerską współpracę z markami, wysoką jakość zarządzania sprzedażą i standardów obsługi klienta, a także innowacyjne podejście marketingowe zapewniane przez profesjonalny zespół zarządzający. Portfolio ROS Retail Outlet Shopping obejmuje: Designer Outlet Soltau, City Outlet Geislingen, Brugnato 5Terre Outlet Village, Designer Outlet Warszawa, Designer Outlet Gdańsk, Designer Outlet Sosnowiec, Premier Outlet Budapest, Designer Outlet Algarve, Designer Outlet Croatia, La Galleria Parma, La Torre Outlet Zaragoza i przyszłe inwestycje w Europie.

Centra outletowe Designer Outlet w Polsce obecne są w trzech lokalizacjach – w Gdańsku, Sosnowcu i Piasecznie pod Warszawą. Każde z nich oferuje unikalny mix polskich i zagranicznych marek modowych, również grupę marek segmentu premium. Szeroka oferta daje niepowtarzalną okazję do nabycia najwyższej jakości produktów w cenach zawsze 30-70 proc. niższych od cen regularnych. W ofercie centrów możemy znaleźć m.in. marki: Armani, Calvin Klein, Guess, Levi’s, New Balance, Nike, Pandora, Tommy Hilfiger i wiele więcej.