Firma Napollo realizuje inwestycję kolejnego parku handlowego typu convenience. Najnowszy N-Park pojawi się w liczącym ponad 125 tys. mieszkańców Gorzowie Wielkopolskim. Otwarcie zaplanowano na czwarty kwartał 2021 roku.
Zaprojektowana powierzchnia najmu N-Parku to ok. 6,5 tys. mkw GLA, docelowo 10 tys. mkw. GLA. W obiekcie znajdą się najemcy tacy jak m.in. Biedronka, Rossmann, Pepco, KiK, RTVEuroAGD, a także usługi i mała gastronomia. W ostatnich uzgodnieniach są 3 umowy najmu z dużymi sieciami m.in. z branży odzieżowej, co pozwoli na potwierdzenie komercjalizacji na poziomie ponad 90 proc. GLA. Parking naziemny zaplanowany jest na ok. 180 miejsc postojowych.
Nowa powierzchnia handlowa w Gorzowie Wielkopolskim
N-Park powstanie w północno-wschodniej części miasta, przy jednej z głównych arterii komunikacyjnych, ul. Pomorskiej, w otoczeniu dużych osiedli mieszkaniowych i znaczących zakładów pracy. W bezpośrednim sąsiedztwie znajdują się przystanki licznych linii autobusowych i tramwajowych, stacja benzynowa oraz sklep Intermarche. Lokalizacja ta, dzięki N-Parkowi, zostanie wzbogacona o kolejny obiekt z wielobranżową ofertą. Generalnym wykonawcą N-Parku jest firma Trasko Invest, z którą Napollo realizowało już m.in. projekt we Wrocławiu.
– Usytuowanie i projekt N-Parku w Gorzowie Wielkopolskim bardzo dobrze wpisują się w koncept obiektu oferującego wygodne zakupy i potrzebne usługi blisko domu klienta – mówi Dorota Beltrani, Dyrektor ds. Komercjalizacji i Zarządzania w Napollo. – Centrum powstaje w otoczeniu gęstej zabudowy mieszkaniowej. W strefie jego bezpośredniego oddziaływania, do 10 minut drogi, mieszka ok. 60 tys. osób. Zaprojektowany miks najemców oferuje asortyment w głównych kategoriach produktowych, zaspokajających zarówno codzienne potrzeby zakupowe jak i te incydentalne lub specjalistyczne – dodaje Dorota Beltrani.
PARTNER PORTALU
Poza Gorzowem Wielkopolskim, w najbliższych dwóch latach zaplanowane są kolejne N-Parki m.in. we Wrocławiu przy ul. Karwińskiej i w Łanach na granicy Wrocławia. Otwarcie N-Parku Łany zaplanowane jest na pierwszy kwartał 2022. Oznaczać to będzie przekroczenie 100 tys. mkw. łącznej powierzchni najmu w portfelu inwestycji handlowych Napollo. Dodatkowo, zespół Napollo pracuje intensywnie nad 12 kolejnymi projektami, z czego 4 mają już podpisane umowy przedwstępne.
Projekty Napollo
Napollo jest polską firmą, która z powodzeniem prowadzi działalność inwestycyjną od 2007 r. Zarządza pełnym procesem, w którego skład wchodzą: pozyskanie nowych gruntów, koordynacja realizacji budów, finansowanie, komercjalizacja projektów handlowych, sprzedaż mieszkań, zarządzanie nieruchomościami, komunikacja marketingowa. Jest właścicielem Galerii Renova w Warszawie, Galerii Grodova w Grodzisku Mazowieckim oraz Galerii Piastova w Gnieźnie. Firma rozwija intensywnie koncept parków handlowych typu convenience, czyli wygodnych zakupów blisko domu, w centrach miast do 100 tys. mieszkańców i o powierzchni najmu do 15 000 m2. Format obecnie realizowanych parków handlowych pod marką N-Park zastąpił wcześniej wprowadzone przez firmę na rynek Centra Zakupów. N-Parki działają już m.in. w Warszawie i aglomeracji warszawskiej oraz we Wrocławiu. Napollo jest członkiem Polskiej Rady Centrów Handlowych oraz Polskiego Związku Firm Deweloperskich.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter