Salony Agata udostępniają dodatkowe opcje zakupów na czas lockdownu

Od soboty, 27 marca sklepy stacjonarne sieci salonów Agata w całej Polsce pozostają tymczasowo zamknięte. Z myślą o osobach chcących mieć stały i wygodny dostęp do produktów z oferty marki, firma umożliwia zakupy bez wychodzenia z domu – nie tylko w sklepie internetowym na www.agatameble.pl, ale także za pomocą rozmów wideo i telefonicznych z konsultantami obecnymi w salonach.

Klienci salonów Agata będą mogli zrealizować zakupy mebli oraz dodatków do swoich domów w formie zdalnej, w wybrany przez siebie sposób.

Sklep internetowy Agata

Szeroką ofertę produktową zapewnia niezmiennie sklep internetowy marki dostępny na www.agatameble.pl. Korzystając z tej opcji zakupu, klienci mogą zamówić dostawę produktów do domu lub też skorzystać z możliwości odbioru osobistego towarów w magazynie każdego z salonów. Ofertę sklepu online stanowią meble do aranżacji pokoju dziennego, sypialni, jadalni, kuchni czy też kolekcje do pokoju dziecięcego. Ponadto w asortymencie znajduje się również szeroki wybór lamp i dywanów, dekoracji oraz akcesoriów do kuchni, jadalni czy łazienki.

Zakupy zdalne w salonie stacjonarnym

PARTNER PORTALU

Fact White Cat

Mimo chwilowego wyłączenia sklepów z działalności, salony Agata otworzyły również możliwość skorzystania z oferty obiektów stacjonarnych, za sprawą wideo rozmów z konsultantami dostępnymi w salonie, którzy w prosty sposób przeprowadzą klientów przez proces zakupu interesującego asortymentu. Kupujący mogą wybrać doradców spośród kilkunastu kategorii produktów. Podobnie zakupów dokonywać można także, podejmując rozmowę telefoniczną z konsultantami sieci Agata.

Magazyny salonów Agata pracują w normalnym trybie, co oznacza, że klienci na bieżąco mogą dokonywać odbioru towarów zakupionych w każdej z dostępnych zdalnie form. Wszystkie magazyny czynne są w standardowych godzinach funkcjonowania salonów.

– Podejmowane przez nas działania są odpowiedzią na potrzeby naszych Klientów, którym w sytuacji zamknięcia obiektów handlowych, chcieliśmy umożliwić odbiór wcześniej dokonanych zakupów, a także zapewnić stały dostęp do oferty marki. Jednocześnie zwracamy szczególną uwagę na stosowanie się do zasad sanitarnych podczas odbioru zamówień. Po wejściu do magazynu Agata obowiązuje dezynfekcja rąk oraz zachowanie bezpiecznej odległości od innych osób. Zachęcamy też do płatności bezgotówkowych, kartą lub przelewem – informują przedstawiciele firmy.

Agata S.A. to polska sieć wielkopowierzchniowych salonów mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce; obejmująca 31 wielkopowierzchniowych salonów zlokalizowanych zarówno w dużych, jak i średnich miastach w całym kraju. Agata S.A. poprzez punkty sprzedaży detalicznej i e-commerce oferuje kolekcje do pokoju dziennego, dziecięcego, sypialni, jadalni i kuchni, a także szeroką gamę produktów i akcesoriów do aranżacji wnętrz. Marka zapewnia dostęp do artykułów ponad 250 krajowych i zagranicznych producentów kilkudziesięciu marek własnych oraz szerokiego grona doradców, projektantów i ekspertów.
Więcej o Agata S.A: www.agatameble.pl

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz