Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

MediaMarkt wspiera sprzedaż programem lojalnościowym

Mijają dwa lata od uruchomienia programu lojalnościowego w sieci MediaMarkt. Do tej pory przystąpiło do niego ponad 2,7 mln osób.

Programy lojalnościowe sieci handlowych cieszą się w Polsce dużą popularnością. Dla firm są sposobem budowania relacji z klientami, którzy z kolei zyskują dodatkowe benefity. Dotychczas programy lojalnościowe były najczęściej propozycją sieci spożywczych, drogerii oraz stacji benzynowych.

Obecnie coraz częściej pojawiają się także w innych branżach. Przykładem jest Klub MediaMarkt, który w marcu obchodzi swoje drugie urodziny na polskim rynku. To pierwszy tego rodzaju program na rynku sklepów z elektroniką użytkową. Do tej pory przystąpiło do niego ponad 2,7 mln osób.

R E K L A M A

Popularność programów lojalnościowych

Obecnie aż 60 proc. Polaków korzysta z programów lojalnościowych . Najpopularniejsze programy lojalnościowe oferowane są przez sieci spożywcze, drogerie oraz stacje benzynowe. Zapotrzebowanie na takie usługi wciąż rośnie i obejmuje kolejne branże. Przykładem tego trendu jest Klub MediaMarkt, który w marcu obchodzi swoje drugie urodziny w Polsce. W tym czasie przystąpiło do niego ponad 2 mln 700 tys. osób. Pod względem liczby uczestników Polska zajmuje obecnie trzecie miejsce w Europie. Co ciekawe blisko 5 proc. użytkowników ma więcej niż 70 lat. Oprócz Polski program działa także w 9 innych krajach: Niemczech, Austrii, Szwecji, Belgii Holandii, Włoszech, Turcji, Hiszpanii i Szwajcarii. Łącznie w Europie zrzesza on ponad 20 mln klubowiczów.

Sukces programu Klub MediaMarkt w Polsce to, jak podkreślają przedstawiciele sieci, zasługa unikalnego na naszym rynku połączenia wielu dodatkowych benefitów.

– Oferujemy wymierne korzyści zakupowe w postaci kuponów czy akcji promocyjnych oraz wyższy standard zakupów w MediaMarkt. Nasi Klubowicze bardzo to doceniają, czego dowodem są zarówno nasze wewnętrzne analizy, jak i wyniki badań. Cieszymy się także, że liczba członków Klubu marki rośnie w tak szybkim tempie, co jest dla nas dodatkową motywacją i potwierdzeniem, że program odpowiada na aktualne potrzeby naszych Klientów. Nie spoczywamy jednak na laurach i obiecujemy, że uczestnictwo w Klubie MediaMarkt będzie jeszcze ciekawsze i przyniesie jeszcze więcej korzyści  – mówi Maciej Sancewicz, CEM&CRM Manager w MediaMarktSaturn Polska.

Członkostwo w Klubie MediaMarkt zapewnia klientom szereg przywilejów. Na start klubowicze zyskują kupon o wartości 40 zł na zakupy za min. 650 zł. Dodatkowo w każdym roku kalendarzowym za 3, 6, 9 i 12 zakup otrzymują prezenty – niespodzianki. Oprócz tego bycie Klubowiczem zapewnia większą wygodę zakupów: aż 45 dni na zwrot produktów czy też reklamację i to bez konieczności okazania paragonów, które zapisywane są automatycznie na koncie Klienta. Powyższe benefity to tylko przykładowe korzyści z członkostwa w Klubie. Na Klubowiczów czeka również szereg planowanych atrakcji i dodatkowych przywilejów, jak np. kupony w ramach różnych wydarzeń czy ekskluzywne materiały informacyjne o nowych produktach i technologiach. Aby dołączyć do Klubu, wystarczy zarejestrować się na stronie internetowej mediamarkt.pl/klub

O MediaMarkt

MediaMarkt jest międzynarodową siecią specjalistycznych sklepów, oferujących najpełniejszą ofertę z zakresu elektroniki użytkowej. Wychodząc poza typową rolę sklepu, MediaMarkt oferuje bogaty pakiet usług dodatkowych oraz profesjonalne doradztwo, stając się przewodnikiem w tak szybko rozwijającym się cyfrowym świecie. Marka stawia sobie za cel zapewnienie jak najszerszego dostępu do najnowszej elektroniki zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i na platformie internetowej mediamarkt.pl. W 2021 r. MediaMarkt po raz kolejny został wyróżniony Gwiazdą Jakości Obsługi. Nagroda przyznana została w efekcie badania konsumentów, którzy wysoko ocenili jakość obsługi w sklepach należących do marki.